A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 spec. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Greenpeace

Szöveges ítélet

96-ban szereztem jogsit a nagyszüleim falujában pont volt egy eladó megkímélt, 6 éves, pontosan leinformálható, olajzöld Trabi. Garázs, kevés km, stb... 150ezerre tartották 130ért ideadták. Az autó teljesen új állapotban volt mintha a szalagról gördítették volna direkt nekem. Hihetetlen boldogsággal pöfögtem vele haza. Hasonló érzés volt mint az első szerelem:) Úgy éreztem én vagyok a legboldogabb ember a világon. 70-nel szinte hang nélkül suhantam a géppel. Egyszer 115-öt is mentem vele. (akkor már igencsak "kiabált":)) több mint 2 évig használtam napi rendszerességgel. Iskola, munka, kirándulások akár 400 km-re is. Soha nem volt komoly gond vele. Akkor még rengeteg Trabi volt forgalomban de az út szélén rostokló autók korántsem "Trabantból" voltak. Magyarországon úgy tudom ez volt az első elérhető autó. A világ fejlődik, minden követelmény egyre nagyobb, én sajnálom hogy manapság nem lehet a Trabanthoz hasonló egyszerű konstrukciójú szerkezethez jutni. ABS+légzsák fél millió a legolcsóbb mai autóban és hol van még a kocsi? Jaj igen: Nem mindegy hogy valaki megveszi élete első autóját 1 Trabi formájában, vagy csődbe jut és nem telik másra csak 1 Trabira. Az utóbbi fajtának büdös, lassú, zajos, kiábrándító és még sorolhatnám... Legaktívabb ifjúkori éveimben hűséges társként teljesített szolgálatot, másnál családi limuzin vagy második autó 1 gyorsabb, jobb mellett. De ti ne tudnátok ezt akik olvassátok a Trabis oldalt??
A Trabant terepképessége igen jó. Én bele is mentem vele Tivadarnál a Tiszába a palajon. Bele még ment.... de ki már a szakramentumnak sem akart. Pont arra jártak a miskolci Tisza-túrások és kitolták a "Greenpeace-t" (mert így hívtuk) Akkor oda lett 1 hátsó lengedezőkar otthon kiderült hogy megcsípte a rosda és elgyengült. Talán a legdrágább része a Trabicseknek 6000 Ft volt. Vettem még bele 1 szabadonfutót és 1 fűtődobot mert az ha kilyukad, benne is büdi van nem csak mögötte nem beszélve a CO-ról. Rengeteg apró élmény és kaland ért vele amit egy álló napig sorolhatnék a teljesség igénye nélkül. Egyszer megállított 1 helybeli rendőr. Öv nem volt bekapcsolva és 5en ültünk a gépben. Elkérte az útiokmányokat, majd visszaadta. Azt hittem nem vette észre hogy 5en vagyunk. "-Na vigyázzatok magatokra, aki vezet ne igyon alkoholt, övet kapcsoljatok és ha vissza is 5en fogtok az autóban ülni leengedem a benzineteket!!"
Nem mintha olyan sok lett volna benne... De a Trabisokkal a rendőrök is elnézőbbek. Határ mellett lakom régebben amikor virágzott az üzemanyagbiznisz sokan cuccoltak Trabival is. 1 kombiba 400 liter gázolaj simán bement. (aztán 420 jött le:))
Mindenre jó univerzális kisautó. A forgalomból kivont példányok szerkezeti elemei felénk traktorként vagy háztáji szállítójárműként reinkarnálódnak. A kaszniból lehet csinálni hólapátot, csirkeneveldét, de ha akarsz 1 jó mókát csússz le a hegyről 1 Trabitetőn:) (Nyáron is csúszik eső után:)) Aki csúszik halálkiált, aki látja megszakad a nevetéstől. Szóval kikopik lassan a forgalombol a "gép" ami fél ávszázadon át jelentette sokaknak a mobilitást de vagyunk ám jópáran akik sokáig emlegetik majd a kalandokat 1 sör mellett. Részemmé vált, belémivódott a Trabi akarva-akaratlanul. Ismerek ám valakit aki Trabiban veszítette el a szűzességét:) Ő sem felejti el soha. Itt ül mellettem miközben ezeket a sorokat írom és emlékszik mindenre de mindenre...
...a Trabant NDK gyártmányú autóra, a Trabant magyar korszakára és saját fiatalságunkra.......

Hibalista

- szabadonfutó, ajtózár, hátsó lengővilla elkorrodált és elengedte az autó farát:) ennyi. Ja, mindig elhagytam a benzinszint-mérő pálcát. (kisiparival vigyázni mert megeszi a benya!)

Ide hordtam szervizbe

Csináld magad mozgalom. Tuti siker.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A fater ha mégsem tuti a siker.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Honda Civic (1985)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)