A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601-S Universal 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gizike, a g?zeke

Szöveges ítélet

1985.-ben éppen a Zánkai Úttör?városban (mivan? ) vettem részt egy matek versenyen, amikor az 1983-ban befizetett Trabant kombink kiutalása megérkezett a MERKUR-tól. Lényeg, Zánkáról már az új kocsival vittek haza a szül?k. Henry Ford annak idején nagyon jól mondta, hogy az új autó a jó autó. Ez a kocsi is egy csoda volt. 12 voltos elektromos rendszer, pillanatnyi fogyasztás mér?, hogy a többi extrát már ne is említsem. Az új családi autót egészen 1990-ig egyetlen autóként használta a család. Akkori rendszáma alapján édesanyám el is nevezte a kocsit GIzikének, tehát n?nem? volt a kocsi. Mindkét fiú gyermek ezen tanult autót vezetni, és ezzel nagyjából egyid?ben édesanánk ezen az autón felejtette el az autóvezetés tudományát. Szegény azóta sem vezet, hiszen nem fér oda a volánhoz. A Trabikra általában elmondható, hogy motorjuk maximális élettartama a 100.000.-km. Ennél a példánynál sem volt ez másként. Kb. 60.000.-km-nél már lehetett hallani a kezd?d? problémákat, de a kulcsot csak Szolnok határában adta be, természetesen vagy 160 km.-re az otthontól, 99.000 futott km-nél. Akkoriban egy Trabant motorgenerál nem tartott tovább két óránál, ha megvoltak a szükséges alkatrészek, és a kell? szakértelem. Viszont állandó kérdés volt, hogy a generálozott "szivet" befogadja-e a szervezet, és bizony gyakori volt a "kilök?dés" Kés?bb, az autót bátyám használta, nem tett vele meg nagy utakat, akkoriban Varsóban élt, ez pedig igazán közel van Budapesthez. A lengyel autópályákon igazi vadóc volt a Trabi, akár még VOLVO-kat is le-le el?zött, ha kell?en nagy volt a lejt?. A Tátra-i átkelések során pedig hihetetlen hegyi rutinra lehetett szert tenni. Ha most neki indulunk a hegyeknek, ember legyen a talpán, aki tudja tartani a tempót a bratyóval. Néha még nagyobb teljesítmény? autókat is komolyan elhagy hegymenetben. (persze már nem Trabival) A kinti zordabb id?járás, és az, hogy 5 év után kiszorult a garázsból, bizony megtette a hatását, 1999-ben a lakatos úgy nyilatkozott a kocsiról, hogy a sarki kandellábert találta a kocsihoz a legközelebbi fémdarabnak, ezért onnan indította a hattyúnyak és a küszöbök heggesztését. Persze eddigre már éppen a harmadik motor muzsikált a kocsiban, és talán ez volt a legjobb motorja. Az autó pályája 2001.-ben ért véget, mikor is egy karambolban megsemmisült a bal eleje. Csodával határos módon mindenki minimális sérülésekkel úszta meg a dolgot, de err?l sajnos nem GIzikie tehetett, sokkal inkább a piroson áthajtó autós, és én, hogy még id?ben félre tudtam kapni a kormányt, illet?leg nagyot fékeztem. Így GIzike bal els? kereke-futóm?ve, bölcs?je állította meg a másik autó ?rült rohanását, nem pedig az ajtóra szerelt borítólemeznek kellett ezt megtenni. A baleset után még megcsináltattam, de soha nem lett biztonságosan használható autó, így végül odaajándékoztam egy fiatal versenyz?nek. A motorja még több amat?r rallyn szerepelt ezek után is, de azt hiszem, mostmár végleg elpusztult. Nyugodjék békében!

Hibalista

- Ennyi id? alatt? Az els? rendszámtáblától a hátsó rendszámtábláig minden. S?t, id? közben még a rendszámokat is cserélni kellett.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (1) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 300000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Trabant 601-S Limousine Következő autója? Wartburg 1.3 S Limousine
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)