George, az NDK büszkesége
Szöveges ítélet
2003ban vettem Pesten, mikor még ott tanultam, hatvanezerért. Egy Suzukiba számíttatta be az előző tulaj. Látszott rajta, hogy nem nagyon ápolgatta senki, ahhoz képest egész jó állapotban volt, minden müködött rajta, és a küszöbök se rohadtak egyáltalán, ezt sokan nem hitték el, de tényleg. Kis segítséggel a zöldkártyát és a műszakit is megkapta.
Az autó fenntartási költsége viccesen alacsony, fillérekbe vagy még annyiba se kerülnek az alkatrészek, csak tankolsz és mész, aztán ha mégis történik valami, akkor egy csavarhuzó meg tizes kulcs kell és bármit meg tudsz javitani rajta.
Persze nem egy parádés kocsi, megjelenni nem lehet vele, a többi autós nem tiszteli, akkor is megelőznek ha nem is akarnak gyorsabban menni.
Az első ülések meglepően kényelmesek, jól tartják az ember hátát, de rugózásról, vagy fűtésről nem kell álmodozni. Aki pedig hátulra kényszerül beülni az jobb ha felkészül némi idegbecsipődésre vagy lumbágóra.
Vezetni nagy élmény, pontos a kormányzás, szinte együtt élsz a kocsival, mint egy gokart :) Ja és azóta se vezettem olyan autót amelyiknek jobb lett volna a kuplungja...
Első autónak tökéletes, meg lehet rajta tanulni vezetni, kibír mindent. De manapság már inkább csak hobbi célra való, egyszerüen nem illik a forgalom mai ritmusába.
Hibalista
- Nagy gondja nem volt, inkább sok kicsi :)
- Egyszer kitörött a szélvédő egy barom kamionos miatt, meg a csapszegek mentek tönkre, ezenkívül tényleg csak néhány izzó, meg a világításkapcsoló
Ide hordtam szervizbe
Dénes haverom, érti a témát
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Fater meg én.
Mostanra egész jól belejöttünk
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 78000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Busz, vonat | Következő autója? | Alfa? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
