A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gázos Trabi Fiat motorral

Szöveges ítélet

1990-ben vettem az akkori taxisblokád idején. Nagyon príma kis kombijárgány ez, egy csomó minden belefér, főleg, ha az anyósülést is kivesszük belőle, pl. gáztűzhely, hűtő, stb.
Mivel a főtengelye nem bírt ki az órája szerint 74000 km-nél többet (ki tudja az előző gazdája mennyivel tekerte vissza), ezért úgy döntöttem, hogy a múmiában szívet cserélünk, így egy Fiat 127-es 903 ccm-es motorját szereltük bele. Az átvezetékeléshez elegendő volt egy lada csoportkábele, meg egy halom türelem is kellett hozzá. Ez 2000-ben történt. Egyedül télen, minusz 10 foknál van gond vele, hogy nehezen indul. Azóta mentem vele 40000 km-t, ill. be is lett gázosítva, amitől úgy megy a Fiat moci, mint ha injektor lenne benne. Gázból megeszik olyan 8-10 liter közötti mennyiséget, de egy ´72-es évjáratú motortól mit várjon az ember. Ezzel ellentétben igénytelen, az utazási sebesség 80-100 km/ó közé emelkedett és ami a fő megértjük egymás szavát az utastérben, nincs ugyanis akkor zaj, mint a gyári motorjánál. Az az érzésem, hogy a kasztni erről a motorról is le fog rohadni, mivel az eredetivel ez történt. Ha odafigyel rá az ember, nagyon üzembiztos egy jószágfajta a Trabi, és tényleg oda is elvisz, ahová a merci.
Tettem rá vonóhorgot is, így a lakásfelújáshoz ezzel hordtam a homokot, meg ami kellett. 16q össztömeg volt, amit még biztonságosan 60 km/ó-nál nem gyorsabban elhúztam vele közúton. Ez a gép eddig még a hurkatöltőn és a húsdarálón nem ment még át nálam. A kasztnija az ami könnyen rozsdál, egy cinkfürdő nem ártana neki, de akkor már nagyon drága gép lenne belőle. Hajrá Trabi!
Addig hsználom, amíg szét nem esik!

Hibalista

- Apróbb mütyür alkatrészek, amelyek bármely más típuson is cserélendők bizonyos km megtétele után.

Ide hordtam szervizbe

Saját magunk bütykölgettük. Kitanultam mellette az autószerelő szakmát. De ezt a legoautót a konyha asztalon is meg lehet javítani

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1987
Kényelem (4) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Suzuki
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)