Frankeinstein duroplast szörnyetege :-)
Szöveges ítélet
Hol is kezdhetném. az autót amikor meg vettem az előző és egyben az első tulaj egy cseresznye fa alatt pácolta egy évig.
Persze előtte kilakatolta, szóval a kasznival nem kellett foglalkozni amikor kinyitottam az ajtót gyári trabant szag csapta meg az orrom. A tulaj emlitette hogy "Ő nem tudja miért nem" indul az autó és hoyg garantáltan 57100km van benne
az utóbbit nem nagyon hittem el én se most jöttem le a falvédőröl.
abba meg bele sem gondoltam hogy ha valaminek nem indul amotorja azt nem szabad meg vennni. dehát Trabantozni akartam. Mivel jó állapotban volt a kaszni és minden eredeti volt rajta és még a "Hogyan tovább" címü trabant használati utasitás is ott olt az oldalsó zsebben,örültem neki mint majom a farkának.
Még jó hoyg az utca végéről kelllett haza tolni mert még füst se jött a kipufogóból.
miután haza szállítottuk neki ugrottunk rájöttünk hogy a 6V-os rendszerrel nem sok mindnt tudunk kezdeni alkatrészünk sincs hozzá de ugy láttuk hogy az elektronikával minden rendben a trafók jók voltak és a gyertyákat is akor vettem a sarki autósboltban. de akor miért nincs szikra?
később rájöttünk hogy mivel ez még megszakitós rendszerü masina volt és az egy év áldogálás nem tett neki jót, meg kellett tisztitani a megszakitó kalapácsokat és tádááááám! ott volt a szikra. de mire be indithattuk volna lemerült az akkumulátor. . .
másnap el is szaladtam hoyg vegyek egy vaci ujjat és bele pásszítsam a szörnyetebe ami majd ettől vélhetően mint Frankeinstein szörnye életre kel és majd milyen jó lessz neekem:-P
noss 1db röffenést hallhattam összesen meg ugyan ennyi füstöt láthattam,mivel ezek után valami gikszer miatt a motor megszorul és az önindito már csak szabadon forgott . hurrá. . .
ezek után szerezetm egy másik autónak már nem mondható vaalamit de igen profi motor volt benne meg egy hatalmas izom sport kipufogó:-) a sziv és ér rendszeri átültetések után (mivel át kellett alakitani az egész autót 12V-osra) megkezdődött az őrült autózás. a legjobb az egészben az volt,hoyg jobban gyorsult mint egy ferrari de csak a km-óra szerint mivel valami müszaki hiba(tuti a tekerés mellékhatása volt)miatt amikor 50 el mentem az óra már a 120-nál járt :-))) Egy haverommal pedig felbuzdulva azon hoyg megy és milyen jó bele fogtunk az őrült tuningolásba aztán el fogyott a pénzem a vizsga lejárt megvenni senki nem akarta én pedig meg váltam tőlle fájó szivvel. . .na jó azért annyira nem de azért rossz volt.
és a bontóba kapam érta kőkemény 1750Ft amiből meghivtam egy haveromat és magamat egy fagyira.
Egyébként mindent össze vetve nem volt rossz kisautó egy kalapáccsal és egy 17 es kulcsal javitható volt csak kicsit sokat evett.
Hibalista
- motor, hátsó fék,
- váltó,
Ide hordtam szervizbe
magam javitottam meg a haverok
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | fiesta 1.4I S Katalysator | Következő autója? | valószinüleg japán lessz vagy vissza térek a fordhoz:-P |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
