A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Turist Hycomat 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fiatalság kénes madara

Szöveges ítélet

Nos ez egy családi történet. 1987-ben 120. 000 jó Magyar forintért megvásárolta a család a mi kis dömnket, már leírhatom DM-31-18. Persze az OTP elidegenítési tilalma rajta volt, met hogy mint akkoriban mindent a család ?t is hitelre vette.
Merkur Csepel. A fényes reggelen apám és szerel? ismer?sünk kelt útnak a telepen, míg meg nem látták, az autómata kuplungal felszerelt családi málhást. Hopp, folt a csomagtartó kárpitján -650 forint, átadó széles mozdulattal bokorba dobja akulcsot, -500 forint (250 az átadóé), szálhibás gumi( 1500) MAnapság ingyne sz?nyeget meg csomagtartót lehet kisírni
:-)))
Hosszú boldog évek következtek. A Hycomat hihetetlen szerkezet. Én a vásárláskor 9 éves voltam, de 15-16 évesen már els? sztárnypróbálhgatásaim ezen a járgányon voltak és még akkor is lehelet finoman m?ködött. AKi nem vezetett ilyet annak leírás. A motortér jobb oldalán kicsit tartáj, mint egy elszabott méret? lapodüveg. Ebbe kella speciális hidraulika olajat, trabi körbne cs Hycomat olajat töltetni. A váltó karja kicsit hosszabb volt, a végében érintkez?, melynek megnyomásával oldott a kuplung, tehát gázelvétel, váltó marokra kuplung old, sebességet kapcsol, váltót elenged, kuplung összezár. évegik m?ködött problémamentesen, aztán is csak a a nagynyomású csövek el?regedése miatt kellett a csonk szer? kupluingpedált kiakasztani (mert hogy olyan is volt a rendes helyén. Alap esetben egy pöcök rögzítette a t?zfalhoz, oldva rendesen lehetett kulungolni, ergo kuplung hiba miatt nem hagyott cserben ( NA ezt csináld meg egy Renault Twingo Kinetic-kel ).
Szegény megboldogul kutyám imádott hátul utazni. Új korától gond volt, hogy a jobb els? fék beállt, elégette a betétet 1500-2000 km-nél csere volt mindíg. Csapágyak és tömítések mentek benne szét de:
85 ezer kilóméternél volt kuplung tárcsa csere, 122 ezer kilóméterrel tökéletes motorral ment a bontóba. A ksznián minden fémalkatrász rohadt, teljes felújítás 1x, fényezéssel.

Hibalista

- m

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 122000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Polski Fiat 126p
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)