Ezüst nyíl
Szöveges ítélet
még 2T korában mániája volt a szabadonfutónak hogy mindig szalajtott! ennyi bajavolt összesen!azt hogy belekerült a Fiat motor és jelentős teljesítményre tett szert (70Le) ettől kezdve fogytak a tartalék váltók és csapágyak! ez elég bosszantó volt
A 70le-nek köszönhetően igen meglepö dolgokat képes produkálni, voltak olyanok akik kostolgatták hogy mit is mehet a gép? akkor volt nagy passogás mikor 160-nál még ott lihegett a trabi mögötte!
Ja és majdem elfelejtettem, 2005-ben gond nélkül megjárta Zwickau-t (1530Km)
Hibalista
- váltó (nembírja a 70le-t)
- főfékhenger 5x (a gagyi alkatrészek miatt!)
- és az elmaradhatatlan hattyúnyak és küszöb csere! (16éves!)
Ide hordtam szervizbe
saját magam javítom!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Van mellette egy Fiat Tempra | Következő autója? | Van még egy 3hengeres waresz motoros is! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
