EOC, az elpusztíthatalan
Szöveges ítélet
Sultis Gábor barátom Trabijáról írok.Az az autó a világ egyik legtöbbet megélt autója.Szeretnék emléket állítani Neki.1985-ös autó volt, Gabi 100000 km-rel, rozsdásan vette.Nekiálltak szétszedték, autó ment karosszériáshoz, motort átnézték, kijavították a hibáit.Összerakták kapott sportkormányt, tükör fóliát, vonóhorgot, ködlámpát.Szép volt.Így el is ment egy darabig aztán jött az Astrás tata beel?zés közben belökte havert az árokba.Trabi kapott, B oszlop elgörbült, bal oldalán a duroplasztok szétmentek, Gabinak a haja szála se görbült.Ennyit arról hogy a Trabi nem biztonságos.Eztán ment a karosszériáshoz, megcsinálták a B oszlopot, vettek egy Forgalomból kivont Trabit 10000-ért, ebb?l átrakták a szükséges alkatrészeket, eztén a fest? lefényezte hófehérre, az egész kijött kb.30-40000 ezrb?l.Akkoriban a biztosítók még Trabira is fizettek, még többet is, a maradék pénzb?l kés?bb kapott egy Irmscher felnit ami a 4T de Luxe Wartburgokom szolgált.Na így alélt egy darabig, kapott kicsit komolyabb zenét(mélyláda acsomagtartóban).Egyszer csak puff a bal hátulját kapták el, bal hátsó sárvéd? széttört, a lámpa a kábeleken lebegett.Lökhárító leszakadt, de ezt is megcsinálták.Fesés el?tt még elment egy találkozóra.Aztán szokás szerint lefestették.(Mindekozben a motornak, váltónak, futóm?nek semmi baja sem lett.). Ezután egy hosszú (kb.1 év) balesetmentes id?szak következett.Hogy a lakatos ne unatkozzon most az eleje kapott, egy Renault beletolatott a parkolóban.Homlokfal, 2 els? sárvéd? kapott, meg az els? indexek.Azért most is lefestették, bár innent?l már (4 év a -baleseteket leszámítva-problémamentes autózás után) már kezdett szétesni a Trabi, melyben ekkor már több mint 175000 km volt.(elég kalandos km -ek voltak).Az autó mindvégig napi használatban volt, igaz az utólsó fél évre már -a balesetek miatt-szétrohadt, széthuloot a belseje, gondok voltak az elktronikával.Az autó karosszériája 5 év alatt elhasználódott, a többi dolog még egész jó volt.Aztán átvette a helyét egy Fiat-mocis Trabi, fokozatosan szétbontották, be is ázott, a bontóban végezte szegény.Minden id?k egyik legstrapabíróbb Trabija volt, egész élete alatt 4-szer tört össze, (az els? tulaj is "kipróbálta egyszer) de mindig a saját lábán ment haza. Nagyon szertte az egész baréti társaság, de a végén már olyan rossz, elcsavart volt a kaszlija hogy nem érte volna már meg megcsinálni.EOC-573 volt a rendszáma, örökre emlékezni fogunk Rá! Nyugodjék békében..
Hibalista
- A karosszéria elemek 90%-a törések miatt, kopóalkatrészek, önindító.
Ide hordtam szervizbe
Gábor barátom saját maga meg a haverok
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Karosszérias mester
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Trabi 601 Fiat motorral |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
