Els? autóm, lehet, hogy elfogult vagyok
Szöveges ítélet
Nincs rossz tulajdonsága. Ez az autó olyan amilyennek tervezték. A f?tése olyan amilyen, de erröl nem a Trabi tehet. Ezen lehet változtatni különböz? technikai megoldásokkal. Nem egy er?gyár ez igaz, de olcsó a fenntartása ugy alkatrészileg mint biztositásilag. Arra tökéletesen jó, hogy az ember eljusson a-ból b-be. Az más kérdés, hogy sok autóstárs vagy nem vezetett soha Trabit, vagy már elfelejtette. Sok negativ tapasztalatom volt az utakon.Továbbá nem értem, hogy miért cseszegetik a kétütem?eket. Az hogy füstöl? Ez sem igy igaz. Csak hidegen és hegymenetben. Jól beállitott gyujtás, jó gyertyák és kevés városi forgalom a megoldás.Egyszóval én nem adtam volna el, ha nem szarakodnának a "katalizátor" kötelezettséggel.
Hibalista
- Féltengelycsukló törés, de szerintem ez az el?z? tulaj nemtör?dömsége vot. Kett? NDK-s féltengely csuklókkal, csapágyak, küls? tengelycsonkok 20.000 Ft. Szabadonfutó csere + kett? liter olaj 5.000 Ft.
Ide hordtam szervizbe
Sufnituning
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Barátok
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Skoda Forman |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
