A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 "limuzin" 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Ellentétek vonzása - olcsó vétel, drága fenntartás

Szöveges ítélet

1997-ben vásároltam els? saját autóként.
Örültem neki, már én is "autós" vagyok.
Nagyot tévedtem...
Nem vártam csodát t?le, de az eredmény minden képzeletemet alulmúlta.
Munkába járó autónak vettem mivel akkori munkahelyemre nem volt buszjárat. Kezdetben minden rendben volt..
kb. másfél év múlva egyszer minden el?zmény nélkül kipotyogott a t?görg? a f?tengely hajtókarja alól és a f?tengely eltört.
F?tengely+blokk csere
Na ekkor már kezdtem nem szeretni.
Gondoltam, ha már a motort cserélni kell akkor a kasztnit is rendbe hozom. Lehet, hogy mégsem kellett volna: y csere,
ülés csere, karosszéria-elem csere, festés, az apróságokat le se írom.
Ha már így felújítottam, gondoltam (én naív) minden rendben lesz egy darabig.
két héttel kés?bb az önindító romlott el...Csere
Ekkor már kifelyezetten gyilkos szemeket meresztettem eme technikai "csodára".
Közben telt-múlt az id?, eljött a m?szaki vizsga ideje.
Elvittem egy autószerel?höz, aki lelkiismeretesen átnézte és kicserélte a szükséges elemeket(fékpofák, fékcsövek, gömbfejek, stb) Ezeket nem is tekintem hibának, betudom kopó alkatrészek. (szervíz +vizsga 45000,-)
Eljött egy "nyári" nap (június 21.-e) indulunk...HURRÁ, NYARALUNK!!!
Pont aznap ítéletid?: szakadó es?, viharos szél (fák is d?ltek ki) A megszakítótárcsa elindulás után 6! km-rel beázott, autó leáll, f?tés az autóban semmi, gyerekek vacognak, asszonyt sírógörcs kerülgeti...
Közeli szervízben kitisztították, megyünk tovább.
Sebességünk maximális (30-40 km/h), a Balaton északi partjáig 135 km 4 óra + a fogyasztás 20 L!!!
Legszivesebben belöktem volna egy árokba de akkor nem lett volna mivel hazajönni. Azért a nyaralásunk jól sikerült...
Visszafelé ver?fényes napsütés, út 2 óra +fogyasztás 7 L !!!
Ezen kicsit megenyhültem és megtartottam az autót.
Valami csoda folytán komolyabb meghibásodás nem is történt a következ? m?szakiig.
M?szaki+szerviz 35000,-
De...
Két hónap múlva újra tönkrement a f?tengely, szerencsére most nem csinált más kárt. Csere 18000.-

Most lett elegem.
Lehazudtam az eget is így tudtam eladni 50000 Ft-ért.
Összegzés: Döntse el mindenki mennyire megbízható egy ilyen autó, az én véleményem azt hiszem kiderül a cikkb?l.

U.i.: Azóta munkahelyet váltottam, oda busszal járok.

Hibalista

- Y csere 20000.-
- F?tengely 2x 2x18000.-
- Indexkapcsoló
- Villogóautómata
- Trafó
- Festés 40000.-
- önindító 12000.-
- blokk 32000.-
- ajtózárak 6000.-
- tönkrement ülések 2x11000.-
-

Ide hordtam szervizbe

Gulyás Sándor

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1984
Kényelem (1) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)