A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Limuzin Special 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Életveszélyes préselt gyapotdoboz

Szöveges ítélet

Friss jogsival, egyetem mellett szerettem volna venni vmi olcsót és igénytelent. Nyilván azért polskit nem, akkor inkább járok busszal.
Haveromnak egy éve volt már trabija, és eléggé kitanulta a dolgot.
Interneten fél óra keresgélés után találtam hirdetést: Trabi pest megyében 1987-es, 1év m?szaki, friss zöldkártya 25000. Nosza odamentünk, megnéztük, meg is vettük zsebszerz?déssel. Bónusz 10-es biztosítás van rajta, 1800ft/negyedév ami tényleg röhejes.
Ami szét volt gányolva rajta, meg lett csinálva. A motor érintetlen gyári, közelít a 110000km-hez, de olyan mint a kisangyal. Budapesten napi 40-50km-t megyek vele (Délbudán lakom, mindenhez át kell autózni a városon) Annak ellenére hogy egyetemista vagyok, még nekem sem okoz gondot a fenntartása. 30-40ig piszkosul gyorsul, de a féktávra nagyon figyelni kell, mert az üzemi lassítóberendezés egyrészt nem fog, másrészt teljes testsúly +izomból magad felé húzott kormány kell a megálláshoz. Reggelente 5-10percig blokkol, a gyorsan rozsdásodó fékdobok miatt.
70-80ig még aránylag vezethet?, 90felett már határozottan életveszélyes. Az M7esen padlógázzal kb 100-at mertem vele menni,(sokkal többet nem is ment volna) de az már tényleg oroszrulett volt ;)
Az alkatrészek ingyen vannak, forgalomból kivont trabit ingyen lehet szerezni, csak keresni kell a trabis hirdetéseket.
A fogyasztás nem lenne vészes, de..
0.6 literes motor!! Könyörgöm! 6liter kímél? üzemmódban(+1dl olaj /5liter benzin, mert ugye keverékkel megy) Városban, f?leg dugóban könnyen megeszik 8-10et is, ami tényleg nevetséges.
A csomagtartó elég lenne, de a nyílás olyan kicsi hogy nem fér be semmi. Vettünk barátn?mmel egy 55centis tv-t, 20percig kellett er?lködni hogy kicsomagolva betuszkoljuk a hátsó ?lésre, mert a csomagtartóba nagyon nem akart beférni.
A f?tés nem sok, és csak 15 perccel az elindulás után lehet érezni, (légh?téses motor) de hála az utólag belegányolt ifa rásegít? motornak, utána egész meleg van.
Összegzés: A trabant feeling kihagyhatatlan, emiatt már önmagában megéri!! Ha nem félsz hogy néha olajos lesz a kezed, közlekedési ezköznek is kiváló és gazdaságos. Ha tör?dnek vele, megbízható. Egy havi minimálbérb?l veszel 2-t + 3at rendszám nélkül pótalkatrésznek! A váltó zseniális!! Ilyen kományváltó kéne minden kocsiba!
Jut eszembe! Ha valaki vétel után át akarja iratni, muszály lesz katalizátort vennie ami kb 40000ft átépítéssel. (Ezért sem kell átírni)
Mindenkinek ajánlom városi közlekedésre, de a mai autók és tempó mellett városon kívül tényleg életveszélyes.
Tavasszal veszek vmit amivel autópályára is ki lehet merészkedni, de ezt megtartom, amíg érvényes a m?szaki.

Hibalista

- Az alábbi hibák megvételkor látszottak, és 1hét leforgása alatt meg lett csinálva minden. Ha nem igénytelen állat módon zúzták volna a kocsit, nem lett volna semmi baja. Mióta minden meg lett csinálva, kifogástalanul m?ködik! Trabant alkatrészt bárhonnan ingyen utánad dobnak, amennyi csak kell!
- Gumi -28000dft (matador mp55)
- Léket kapott a jobb hátsó kerékfékhenger és napi 1flakon(!) fékolajat eresztett -kb 300ft + a fékolaj
- Kipufogó elosztó (ami a hengerekb?l jön ki) eltört, mert az el?z? tulaj a 4 t?csavarból 2-t lespórolt -0ft
- Lerepedt a pajzs az indítómotoról -0ft
- Le volt darálva a ledkerék fogainak 75%-a ezért ide-oda kelett tologatni az autót indítás el?tt, hogy az indítómotor elkapja a jó részt -0ft
- Eltört bal küszöb -nincs megcsinálva és nem is lesz
- Kiszakadt jobb hátsó legéscsillapító (a többi is rossz) -úgyis laprugó van benne, teljesen felesleges => nem lesz +csinálva
- Leszakadt hátsó kipufogó (fel lett drótozva) -kb 50ft (3méter kerítésdrót)
- Rettenetes (20-30cm) kormányholtjáték -kicsire nem adunk
- A trágya m?anyag megszakító kétszer is elégett, emiatt egyhengerezett, kicseréltem fémre, azóta jó -0ft
- Deformált fékdob elöl, rettenetesen rázza a kormányt fékezéskor -ezt sem fogom +csinálni
- Több helyen lyukas padlólemez, a csomagtartóból emiatt id?nként kiesik 1-2csavarhúzó menet közben. -Ez sem lesz +csinálva
- Bal oldali ajtó zárja elromlott -0ft
- F?téscs? kilyukadt (meg lett ragasztva) -0ft
- az 1987-esekhez szériatartozék lenne a hátsó ablakf?tés és a csavarrugó hátul a laprugó helyett. Az enyémben ezek nincsenek, mert gondolom épp kifogytak a gyárban bel?lük. Az ablakf?tés NAGYON kéne

Ide hordtam szervizbe

Haver, nagyon vágja a témát

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

XYZ szerel? aki a féket csinálta: olcsó volt, de folyamatosan b*szogatni kellett és nagyon sz@rul csinálta+

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 100300
Megbízhatóság (7) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Sztem Ford Fiesta 1.1, de tavaszig még +látom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)