Egyedi, utánozhatatlan életérzés
Szöveges ítélet
Anno örültem, hogy volt egyáltalán, s lobogott a hajam a Rákóczi úton, ahogy 70-el száguldottam leengedett ablakkal (télen is). Sopronba mentünk nászútra vele, az asszony félúton kiállított az út melleti bozótosba, előleget kérni a nászéjszakához - simán elfiguráztunk benne!
Akkor csak kedveltem, ma visszagondolva rá imádom! Egyszerűen a Trabant-feeling emlékként felejthetetlen, pedig nem vagyok autóbuzi. Ez volt a harmadik, előtte már volt kettő fél-fél évig.
Tulajdonképpen egész jó teljesítményű kis motorocska volt, na jó, nem 100 felett. Viszont sík terepen egyedül betoltam, beugrottam, 2-es, nagy szivatón és beugrott! Télen -25-ben azonnal bedurrant, mindig - igaz, fűtés 15 percig nuku, egy picike lyukat kapartam elől a szélvédőjégre, elég volt. S azok a ballábas téli hidegmotoros fékezések a lámpáknál, mert a gázon kellett lenni a jobb lábnak, hogy le ne álljon.
A kategóriájában hihetetlen méretű csomag- és utastér. S aki ilyenen tanult vezetni és az érdi emelkedőn úgy tudta kiszámítani a lendületet, hogy még előzni is tudott a sok kocsi között vele, annak minden más verda vezetése gyerekjáték.
Ma már persze más az ábra, most is egy új Yaris-szal járok a városban, de örömmel mennék egy Trabival is néha, vagy nem is néha. Talán egyszer veszek is egyet mellé...
Hibalista
- Mindenféle elektromos rész, ajtózárak, 130km/ó után féltengely, tómítés
Ide hordtam szervizbe
Ismerősök
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | samara |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
