A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy végtelenül igénytelen autó

Szöveges ítélet

Ez volt az els? autóm. Jogsi megszerzése után szinte azonnal hozzám került. Ezen tanultam meg vezetni. Nekem nagyon tetszett a kormányváltó úgy lehetett vele váltani hogy hüvelykujj a kormányon másikkal váltottam.Lényegében el sem kellett engedni a kormányt.A családban csak nekem van jogsim így én mindig el?l ültem, ott megfelel? a kényelem, bár a kilátás er?sen korlátozott(183cm vagyok), hátul meg nem tom de mindig panaszkottak az ott ül?k igaz mögöttem szinte semmi lábhely nem volt a hátratolt ülés miatt. Szinte állandóan városban használtam, a fogyasztásról annyit, hogy kb. 80 alatt bármilyen körülmények között 5-6 L 80 fölött benyelte a 10-et. Megbízhatósága kiváló télen -20 fokban két hét állás után pöcre indult, bár ez beállítás kérdése. Enyhe klausztrofóbiám van úgyhogy fázni sose fáztam benne. Tolni egyetlen egyszer kellett, kifogyott a benzin! Nem figyeltem. Rohadáson kívül nem volt vele gond. A kormánynál vmi "Y"-t kellett cserélni meg elrohadt a hátsó felfüggesztés rugója. Egykarton ásványvíz alatt teljesen leült. Az új rugókkal meg iszonyat rázott a hátulja. 5 rekesz sör alatt se ült meg, nem is lehetett látni hogy van benne vmi. Sose hagyott cserben. Mindig hazaértem vele. Az benne a jó hogy mindent hallani & érezni lehet mi történik. Rögtön lehet tudni ha vmi nem smakkol. A legnagyobb el?nye télen van. Bárhol elmegy. Ha valahol elakad azt már csak traktorral huzzák ki onnan. Nincs az a fejlett öszkerékhajtás ami jobb lenne, ez egy kétkerek?t?l nem semmi.Gondoltam hátra is kéne egy motor & összkerekesre megcsinálni. Benzinen kívül minimális a fenntartási költség. A lényeg hogy nem szabad hagyni elrohadni!

Hibalista

- Kormánym?nél vmi "Y"
- Hátsó rugó elrohadt
- Összetörtem 1 hátsólámpát

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1984
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 93000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Mazda 626 d
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)