Egy végtelenül igénytelen autó
Szöveges ítélet
Ez volt az els? autóm. Jogsi megszerzése után szinte azonnal hozzám került. Ezen tanultam meg vezetni. Nekem nagyon tetszett a kormányváltó úgy lehetett vele váltani hogy hüvelykujj a kormányon másikkal váltottam.Lényegében el sem kellett engedni a kormányt.A családban csak nekem van jogsim így én mindig el?l ültem, ott megfelel? a kényelem, bár a kilátás er?sen korlátozott(183cm vagyok), hátul meg nem tom de mindig panaszkottak az ott ül?k igaz mögöttem szinte semmi lábhely nem volt a hátratolt ülés miatt. Szinte állandóan városban használtam, a fogyasztásról annyit, hogy kb. 80 alatt bármilyen körülmények között 5-6 L 80 fölött benyelte a 10-et. Megbízhatósága kiváló télen -20 fokban két hét állás után pöcre indult, bár ez beállítás kérdése. Enyhe klausztrofóbiám van úgyhogy fázni sose fáztam benne. Tolni egyetlen egyszer kellett, kifogyott a benzin! Nem figyeltem. Rohadáson kívül nem volt vele gond. A kormánynál vmi "Y"-t kellett cserélni meg elrohadt a hátsó felfüggesztés rugója. Egykarton ásványvíz alatt teljesen leült. Az új rugókkal meg iszonyat rázott a hátulja. 5 rekesz sör alatt se ült meg, nem is lehetett látni hogy van benne vmi. Sose hagyott cserben. Mindig hazaértem vele. Az benne a jó hogy mindent hallani & érezni lehet mi történik. Rögtön lehet tudni ha vmi nem smakkol. A legnagyobb el?nye télen van. Bárhol elmegy. Ha valahol elakad azt már csak traktorral huzzák ki onnan. Nincs az a fejlett öszkerékhajtás ami jobb lenne, ez egy kétkerek?t?l nem semmi.Gondoltam hátra is kéne egy motor & összkerekesre megcsinálni. Benzinen kívül minimális a fenntartási költség. A lényeg hogy nem szabad hagyni elrohadni!
Hibalista
- Kormánym?nél vmi "Y"
- Hátsó rugó elrohadt
- Összetörtem 1 hátsólámpát
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mazda 626 d |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
