A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 Special 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Der neue Trabant 601:)

Szöveges ítélet

A Trabit nagypapámtól vettem 50000 Ft-ért.Kapásból cserélni kellett rajta a fékbetéteket a főfékhengert és felújítottuk a fékmunka hengereket is.Teljesítménye a 600 kg-hoz is kevés, fogyasztása átlag 7 liter körül van.Csakis félszintetikus olajat használok (stihl, Agip) 1:50 es arányban a 95-ös benzin mellé.Ettől kevésbé kokszolódik a kipufogó.Az autó legnagyobb gondja a rohadás.Tipikus helyeken az enyém is rohad sajnos (küszöbök, lökhárító felfogatás, toronylemez), de a nyáron kap egy teljes kilakatolást a Trabi:) A 4.-ik sebességet néha kidobálja biztos a szabadonfutó rosszalkodik.Az utángyártott alkatrészek olcsók és a lámpabúrákon kívül eddig csak pozitív tapasztalataim vannak velük.Extraként vettem bele cd-s rádiót (a kapaszkodó helyére vágtam be) és két ovál hangszórót a kalaptartóba és egy teljes kárpit garnitúrát, 2 db autómata biztonsági övet, de még tervben van két fejtámlás ülés beszerzése is. A fűtésdob lukas volt, meglett hegesztve, de még a hátsó dobra ráférne egy alapos kiégetés, mert a 10 évnyi Arol2t (Molos keverék ugye...) rendesen elkokszolta, mivel nagypapám csak azt rakott bele.A negyedéves biztosítás röhejes 2590 Ft és a súlyadó is minimális, az autó viszonylag egyszerű és megbizható, ezért tanulóautónak kitűnő választás lehet.A motor rövid élettartamú a főtengely kb 80000 km-t bír ki, viszont a motort 50000 kilóméterenként érdemes meggyűrüzni a kopás miatt.Már több mint 5500 kilómétert tettem az autóba és eddig még nem bántam meg, hogy megvettem;)

Hibalista

- Főfékhenger - 11000 Ft
- Fékcső elrepedt - 0 Ft
- Fékmunkahengerek felújítása - 500 Ft
- Kuplungszerkezet (használt) - 2000 Ft
- Kopó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Dénes haverom a Trabantok mestere

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Jómagam, lassú vagyok, de amit csinálok azt szívvel csinálom:)

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 96450
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)