Csak 6V-at ne vegyél!!!
Szöveges ítélet
Jó volt anno és nem volt gond ha szerelni kellett mert ez így volt jó akkoriban minden autót szerelni kellett sőt a trabant egy megbizható autónak számitott.
Gondoljunk csak bele egy nagyszervíz gyertyák 2db , levegőszürö meg esetleg váltóolajcseréből állt.
Nagyapámtól örököltem Ő ujonnan vette 6v-os volt. Sok baj volt a 6v-os rendszerrel először is ott volt a dinamó ami hol müködött hol nem de ha mégis leégette a feszszabályzót, meg látni sem lehetett rendesen az akksi is gyenge eleve.
Rengeteget költöttem rá átszereltem 12v-ra.
A féltengelycsuklók eltörtek volt hogy a parkolóba forduláskor.
Kicseréltem az újabb tipusúra ami egyben váltót is kellett cserélni miuvel a régi váltóba nem lehetett hozzáépiteni az új féltengelyeket.
Üléseket kidobtam ford fiesta ülésekkel tunningoltam.
Kormánymű tönkrement ,kerékcspágyak cserélve, motor generálozva szabadonfutó cserélve kaszni javitva szinte mindenhol ,hattyúnyak ,ajtók csomagtér főleg.
Kipufogót eleinte kiégettem ,aztán komplett csere ugy olcsobb volt drága a gáz.
Hibalista
- dinamo feszszabályzo féltengelycsuklók csapágyak motor kaszni
Ide hordtam szervizbe
magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1978 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 250000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | suzuki |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
