A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Büdös és szakadt-DE AZ ENYÉM

Szöveges ítélet

Az els? autóm. Kell ennél több? Lehet hogy büdös, lomhának viszont semmiképp nem nevezném, igaz Ninausz-kipufogó van rajta, ez sokkal nyomatékosabbá teszi. Amikor megvettem ronggyá volt szakadva a belseje, féltenyérnyi darabokban hullott a minösithetetlen NDK-kárpit. Ezt megoldotta egy t. gazdaságos üléshuzatgarnitúra. A fogyasztása (9,5 liter városban) egy kissé meglepett, bár eléggé talpalni szoktam a gázon:-) Viszont az ergonómia tökéletes, elöl túlzás nélkül állitom hogy középkategóriás helykinálatot nyújt, a váltója pedig szerintem a legjobb az összes autóé közül! A hátsó sor helykinálatát hagyjuk, de nekem ez nem is lényeges szempont. Viszont a csomagtartó hatalmas, 415 literes, viszont a nyílása akkora mint egy szuzlány p..cija, igy nagyobb dolgok behelyezésével érdemes inkább az utasoldali ajtón próbálkozni, a hátsó ülést kiszedve. Akit ez zavar vegyen kombit, ott nincsenek gondok. A pótkereket is érdemes a padlólemez alá szám?zni egy megfelel? tartó felszerelésével ugyanis rengeteg helyet elvesz. A megbizhatóság fenomenális, az els? mindenre kiterjed? rendberakástól kezdve csak egyszer robbant le a motor beállásakor, de utolsó útján még hazavitt és a ház el?tt halt meg!!! Ennyire h?séges jószág!!! Azóta a cserélt f?tengellyel ismét problémamentes. Fillérekb?l lehet vele járni és ezt most szó szerint kell érteni!!!

Hibalista

- Amikor vettem nem ment a kilométeróra, mint aztán kiderült a spirál volt elszakadva. Emiatt fogalmam nincs mennyi km volt benne az el?z? tulaj (ismer?s) azzal intézte el hogy "már vagy egy éve nem mér, franc se tudja" Nem müködött a vészvillogó,a rádió és a hátsó ablakf?tés, az aksi halott volt emiatt nehezen indult. Ezeket az apróságokat rendberakva viszont egy végtelenül megbízható jószág lett!!!! Aztán egy év után beállt a f?tengely ami még a gyári volt, és ismerve az el?z? tulajt nem sok kiméletben lehetett része..... Most egy kisiparilag felujitott van benne, amint tudok beszerzek egy gyári ujat, ami nem könnyü feladat....

Ide hordtam szervizbe

Mindig magam javitottam, adhatnék más osztályzatot?:-)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Trabant 1.1-majd ha leáldozik a kétütemnek
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)