A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 TX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bilikék WRC

Szöveges ítélet

Első autóm volt,bilikék,megkímélten vettük,már amennyire egy 12 éves Trabi megkímélt lehet.
Az elején még szokatlan volt a kilincsváltó,többször előfordult,hogy véletlenül rükvercbe raktam egyes helyett.Elvitte Sopronba(216 km)az egész családot,voltunk vagy 400 kilósak együtt,mentünk Kőszegre,a Tiszára,a Balcsira,meg egyáltalán mindenhová és soha nem volt nagyobb baja,soha nem hagyott cserben.
Két esetben egy hengerrel(szerencsére csak Pestről kellett hazavánszorogni,ami kb.9-10 km),13 LE,nagy szociológiai élmény volt a többi autós hozzáállása.

Rallizni volt a legjobb vele,bármit meg lehetett csinálni,amit csak akartam.
A ralli persze erősen idézőjeles,de 2002-t írtunk,22 éves voltam,első autó és akkorra már messze nem volt a Trabi autónak nevezhető,meg családi kincs,meg satöbbi.Úgy voltam vele,hogy óvatosan duhajkodok kicsit,próbálgatom mit tud,mit tudok,ennyi volt a nagy ralli.
Azért bevállalósabb dolgokat nem csináltam,meg ugye munkába járós volt elsősorban,nem akartam szétcincálni.

Egy rossz szavam nincs rá,amit költeni kellett,kijött pár ezerből.

Szuper extrák voltak benne:

Tempomat-padlógáz és 80-nál megállt a gyorsulás,azt tartotta :)
Kipörgésgátló-24 LE
Kétzónás klíma-ablakok letekerve
Fűtés-megnyomtam egy gombot,kiadott egy pufajkát

A hátam szélesebb volt,mint az ülés háttámlája(pedig nem vagyok kigyúrt),ezért hosszabb úton kicsit kényelmetlen volt.
Mai napig örömmel gondolok rá,sajnos közel 2 év után
széthullott a kaszni és elvitettük,nyughelye ismeretlen.

R.I.P.Trabi!

Hibalista

- Szinte semmi,"csak"a főfékhenger egyszer és a trafó.

Ide hordtam szervizbe

Szomszéd szaki,autóvillamossági szerelő.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Fater munkatársa,azóta már gépészmérnök.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Volánbusz Következő autója? Favorit(a retek gánya sz.r)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)