Az NDK bosszúja
Szöveges ítélet
Vagány csávótól vettem, de "eredeti motorral". Nem az volt:)) A hangja erőteljes volt, de kb. ennyi. Egy idő múlva meguntam, hogy a haverral toljuk azt a f*sládát haza:)) Soha ne lássam. 3-szor cseréltem benne főtengelyt, volt úgy, hogy 13 km után. A motort 25 perc alatt szedem ki, szerintem rekord.
A futómű gondozásfüggő, ha nem zsírozod és szabályozod, a kormány teherkocsi szintű, a kerekek pedig nyiszognak. Hogy hálás kisautó lenne? Egy francot. Mindig összekentem magam, ha vele mentem, ha másért nem, egy rohadt gyertya, vagy hengerfejtömítés miatt. Olyan nincs, hogy ne fújna ki. Olyan se, hogy a 4 fék egyformán fogjon. Nincs két egyforma üteme se... Úttartás: röhej, 2 métert nem megy egyenesen... A motor kritikán aluli, a gyújtás úgyszintén, beázik. Azért volt trabim, hogy apunak jó messze kelljen eljönni értem, ha lerohad:)) Átlag 30 km-re jutott egy motorháztető nyitás. Legjobb a fogyasztása akkor, ha alátétet raksz a tűszelep alá, viszont akkor 90 a vége, de 6 L-t fogyaszt. Egyébként 7-7.5 L, sajna. Szóval 7 litert zabál és 60-as az átlagsebessége, na ez nem kocsi, ez röhej. Hogy fílingje van? Szerintem büdös, beázik az utastér, állandó a benzinszag, a kerekek épp az utastérbe verik fel a port, és az ülése extra kényelmetlen. Tán csak a Zsigulié ilyen rossz. Ne higgyétek el, hogy fílingje van, ne vegyetek ilyen szemétrakást. Vegyetek inkább autót.
Hibalista
- Inkább mi nem: sebességváltó, kuplung, benzincsap, ablaktörlő, ajtózár, világítás, index.
Ide hordtam szervizbe
Hát ezzel még megbirkóztam, de soha többet. Haverom segített, autószerelő, de ő is unta.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 13100 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suzuki SX4 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |
