A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Az igazi autó

Szöveges ítélet

Egyetemista koromban jutotttam hozzá, 96_ban. Addig óvodába hordtak (talán) vele gyereket, hosszabb úton nemigen járt. Kitakaritottam, motormosás, légszürő gyertyacsere, kis polir és máris úgy nézett ki mint újkorában. Ez a motor már elektronikus gyújtással készült, és az ülései is gyári fejtámlákkal voltak ellátva, azt hiszem első perctől fogva beleszerettem. Legtöbbet Pesten illetve Bp._Eger úton jártam vele, soha nem hagyott cserben. A benzinről annyit, hogy akár 6 liter alatt is ki lehetett vele jönni, igaz legtöbbször egyedül hajtottam, utast és terhetnemigen szállitottam. Vonóhorog is volt rajta, utánfutóval is meglepően jól gyorsult. A nagyszüleim egriek, elhatároztuk egyik nyáron hogy kitakaritunk, a rengeteg hulladékot elszállitom. Igy béreltünk hozzá utánfutót, és az egri szeméttelepre szállitottam vele. Aki ismeri a környéket tudja milyen emelkedőkön kell menni de kettesben simán ment minden.
Idestova nyolc éve dolgozom, szolgálati gépkocsit kaptam már az első helyemen is, az akkor "új" Fiat Brava-t. Lenyűgözött a kocsi, elsősorban a kényelmével és végsebességével. Időközben a Trabantot az öcsém kapta meg tőlem aki épp a közgázon egyetemistáskodott és neki még jó pár éven keresztül húzta az igát. Egyszer aztán szólt hogy beállt a motorja, (asszem főtengelyes lett) igy eladtuk.
Én időközben számos "nyugati" márkán túl vagyok, a már emlitett Fiaton túl Mitsubishi Lancer (80.000), Mitsubishi Space Star (70.000), PUG 306 (100.000), R. Megane (100.000), ja legutóbbit az emlitett kilométernél tréler vitte el vezérműszij szakadás miatt, igy a motorja gallyra ment.
Jelenleg egy 407 SW boldogit, imádom a kényelmét, a szépségét is de sajnos ebben is elszállt már a termosztát úgy tizezer kilométernél.
Ilyenkor eszembe jut a régi Trabantom, bezzeg az!

Egy autót soha nem szabad érzelmektől fűtötten megitélni, mondják a nagy okosok. Nekem csak egy márkát nem sikerült, Őt. Mindig hiányozni fog, sajnos.

Hibalista

- semmi!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? -
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)