Az első AUTÓm
Szöveges ítélet
Egy farakás alól szedtem ki, lelakott, elhasznált volt. Forgalmi, műszaki, rendszám nélkül, de egy 0 km-es vadonás új gyári blokk volt benne.
Hazahúztuk, szétszedtem és tételesen újjáépítettem, sárgára fényeztük, fehér felnikkel, mindenből újat, Wartburg de luxe első üléseket kapott, 6V-ról 12-re lett átalakítva, viszont hagytam a 6-os önindítót. Éjszakás szolgálat után -23 fokban ablakon benyúlva indítottam (leesett a sok fikázó köcsög arca...). Levizsgáztattam, újra forgalomba helyeztettem, folyamatosan használtam éjjel-nappal, udvarolni, dolgozni, krándulni. Sajnáltam szegénykémet, mert garázsom akkor még nem volt. Hűségesen kiszolgált, a szívem szakadt amikor el kellett adnom. Sajnos egy idióta hülyegyerek vette meg, aki nem tudta megbecsülni és kb.1,5 hónap múlva tetőre tette.
Amikor megláttam komolyan megsirattam, mint egy családtagot...
Azóta nagyon komoly felsőkategóriás mindenféléket hajtok, de a Trabantot mindig magam elé engedem és míg élek becsülni fogom ezeket a kisautókat!
Soha ebben a rohadt életben nem fognak mégegyszer sehol ilyen nagyszerű gépet kreálni.
Hibalista
- Egyszer leesett a generátor, baloldali utángyártott féltengelycsukló eltörött.
Ide hordtam szervizbe
Sufnituning, otthon, Juhász Jancsi a KIRÁLY! (Mint a Wartburgnál említettem)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 36000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | sok, mindenféle |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
