Az első ....
Szöveges ítélet
Első autó, jaj de jó, beleugrottam.
1993-at írtunk akkor, szakadt a hó, amikor megvettük. Talán ezért nem tűnt fel, hogy csak az egyik első keréken fog a fék. Nem sokkal később emiatt sikerült is az árokba beborulni vele. Fékpadon kíváncsiságból megnéztük, 77% (!) volt az eltérés a két első kerék között.
Szerintem rekord.
Egyébként az autón minden tönkrement. Főtengely beállt, majd a cseremotoré is elkezdett csörögni, de azzal már eladtam, mielőtt nagyobb baj történt volna, váltóban szabadonfutó 2-szer, mindkét féltengely, összes fék, kipufogó leesett, egyzser az első egyszer a hátsó lökhárító is leszakadt (elrohadt). Műszerfal-kapcsolók, ülések, akkumulátor, dinamó (6V!) nagyon hosszú a hibalista, sok minden már elfelejtettem (több mint 12 éve adtam el!).
Szomszédomban időközben elbontottunk egy másik Trabantot, mit ne mondjak szinte minden átkerült ebbe fél év alatt. Még jó, hogy 1-1 üveg borért ideadta a jószomszéd a cuccokat, bele se merek gondolni, mibe került volna a fenntartása enélkül.
20 ezerért vettem, 19 ezerért adtam el, ez így jónak is tűnhet, de kész gyomorgörcs volt az élet vele.
Azért a következő autóm is egy Trabi lett, de az már egy következő történet.
Hibalista
- Motor (főtengely beállt, de már a következő is csörgött)
- Váltó (szabadonfutó többször)
- Ülések
- Fékek
- Kuplung
- féltengelyek
- Ami még van benne
-
Ide hordtam szervizbe
Otthon
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Trabant 601 TX 1990 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
