A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az első ....

Szöveges ítélet

Első autó, jaj de jó, beleugrottam.
1993-at írtunk akkor, szakadt a hó, amikor megvettük. Talán ezért nem tűnt fel, hogy csak az egyik első keréken fog a fék. Nem sokkal később emiatt sikerült is az árokba beborulni vele. Fékpadon kíváncsiságból megnéztük, 77% (!) volt az eltérés a két első kerék között.
Szerintem rekord.
Egyébként az autón minden tönkrement. Főtengely beállt, majd a cseremotoré is elkezdett csörögni, de azzal már eladtam, mielőtt nagyobb baj történt volna, váltóban szabadonfutó 2-szer, mindkét féltengely, összes fék, kipufogó leesett, egyzser az első egyszer a hátsó lökhárító is leszakadt (elrohadt). Műszerfal-kapcsolók, ülések, akkumulátor, dinamó (6V!) nagyon hosszú a hibalista, sok minden már elfelejtettem (több mint 12 éve adtam el!).
Szomszédomban időközben elbontottunk egy másik Trabantot, mit ne mondjak szinte minden átkerült ebbe fél év alatt. Még jó, hogy 1-1 üveg borért ideadta a jószomszéd a cuccokat, bele se merek gondolni, mibe került volna a fenntartása enélkül.
20 ezerért vettem, 19 ezerért adtam el, ez így jónak is tűnhet, de kész gyomorgörcs volt az élet vele.
Azért a következő autóm is egy Trabi lett, de az már egy következő történet.

Hibalista

- Motor (főtengely beállt, de már a következő is csörgött)
- Váltó (szabadonfutó többször)
- Ülések
- Fékek
- Kuplung
- féltengelyek
- Ami még van benne
-

Ide hordtam szervizbe

Otthon

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1979
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Trabant 601 TX 1990
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)