Autószerelő-képző iskola
Szöveges ítélet
Az egyetlen, amit neki köszönhetek, hogy az autószerelési ismereteim jelentősen megnőttek a trabantos éveim alatt. Jelenleg is meg ven ez a járgányom, bár sok alkatrésze már más trabikban lelt új életre. A rendszámát egy év műszaki vizsgával adtam le és véglegesen kivontam a forgalomból. Egyszerűen belefásultam abba, hogy nem tudtam hiba nélkül 100 km-t autózni vele. Sokszor hagyott cserben, a fékjeit nem lehetett normálisan beállítani, mindíg mászkált jobbra-balra az úton az ócska futóműve miatt. Évente főtengelyt, 3 havonta hengerfejtömítést, vagy dugattyúgyűrüt kellett benne cserélni. A gyújtás a kondenzátor, a megszakító, a dinamó..... nem is sorolom tovább, MINDEN bedöglött benne rendszeresen.
Hibalista
- MINDEN (motor, futómű, karosszéria, eletromos rendszer)
- Az ablaktörlő motor, és a kapcsoló nem romlott el rajta. Más MINDEN!!!!
Ide hordtam szervizbe
Autóklub Kalocsa
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Magam
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1975 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Dacia 1300 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (0.9/10) |
