A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 TD:-) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Anyaszomorító

Szöveges ítélet

1998-ban vettem, mint els? autót. Egy fest? hapeké volt aki elnevezte igáslónak és bedumálta, hogy ez egy igen jó autó.
Mikor elhoztam örültem neki mint majom a farkának. A párommal egyb?l beültünk és mentünk öt problémamentes kilométert. Akkor kiderült, hogy ez volt az egyik leghosszabb utunk problémák nélkül. Persze elkövettem azt a hibát, hogy a benzinmércével nem néztem meg a benzinszintet, így 500 méterrel a lakásunk el?tt kifogyott a benzin.

A következ? héten felbuzdulva a sikereken elmentünk 100 km-es útra és élve haztértünk, de érzésem szerint ehhez nagy mázlira volt szükségünk.

A következ? hosszú úton már felbátorodtunk és nekivágtunk egy maratoni 200 km-es útnak. Sajnos az út csak félútig tartott, mert a gép kil?tte az egyik gyertyát. Király.
Ezt a mutatványt még egy vidéki esküv?r?l történ? hazaút során is eljátszotta. Überkirály.

Egy év után kezdtem gyanakodni, hogy ez biztos autó?

Aztán jöttek a gondok. Kb. 100 km-enként tönkrement valami.
A maximálisan, relatív biztonságban megtehet? útat 20 km-re taksáltam. Ennél messzebb nem merészkedtem vele.

Mikor született a fiam és menni kellett volna azonnal a kórházba persze nem állt rendelkezésre.
Amikor sürg?sen kellett menni valahova akkor elindult, de fix, hogy valahol megállta ez a szörnyedvénynek nem nevezhet? m?szaki csapás.

Végeredményben mikor 2003-ban sikerült megszabadulnom t?le örömöm az egekig hágott. Azóta mondom, hogy ez nem autó volt, hanem egy m?anyagköntösbe bújtatott ördögképz?dmény. Ha visszaforgathatnám az id?t akkor inkább buszbérletet vennék mint mégegyszer ezt.

Hibalista

- F?fékmunkahenger
- Bal els? lengéscsillapító
- Kiszakadt a lengéscsillapító torony
- Önindító
- Hengerfej
- Dugattyú
- F?tengely 3×
- Leszakadt a hátsó felfüggesztés
- Kipufogó szétrohadt 3×
- Lerohadt az els? lökhárító
- Ajtózár
- Kuplungbowden szakadás
- Kézifék bowden szakadás
- És a többi...

Ide hordtam szervizbe

Egy fusizó krapek javította, nem túl sok sikerrel.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1987
Kényelem (1) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 99999
Megbízhatóság (1) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Honda Jazz
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)