A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 limousine 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A világ nyolcadik csodája

Szöveges ítélet

A DUROPLAST BOMBÁZÓ
Hát igen , a papírjaguár... Még nagyfater vette az els?t 72-ben , azóta faternak is volt pár példány , és amit én most hajtok , az is valójában apámé . ?szintén szólva imádom , mert olyan egyszer? , hogy az szinte hihetetlen , az alkatrészárak a bányászbéka segge alatt ( pl. bontott hengerfej 700,- ) és még soha nem hagyott cserben . Megjártuk vele a Zwickaui talit kétszer , családostul az olasz és a horvát tengerpartot ( tökig rakva! ) , Ferihegyet , Balatont számtalanszor , Pestet a sztrádán vagy 100-szor , illetve szinte az egész Dunántúlt . Karbantartási igénye minimális , de azért a függ?csapszegeket nem szabad elhanyagolni ! Már jó ideje szintetikus olajjal hajtom , és most már bátran ki merem jelenteni , hogy be kéne tiltani az ásványolajat ! Az egy szemét ! Rossz a kocsinak , környezetnek , embernek egyaránt ! A gyári motor 187200-ig bírta , akkor adta meg magát a f?tengelycsapágy . Egy gyors motorjavítás és minden megy tovább . Egy óriási gond van vele , ami bár nem a járm? hibája , de sajnos ez fogja halálra ítélni ezeket a régi frankó verdákat , ez pedig az eredeti alkatrészek hiánya . Én is sokszor megszívtam utángyártott cuccokkal , ha valaki jót akar , ezeket felejtse el . És ez minden kocsira igaz ! Sok mindent tudnék még írni , de szerintem ennyib?l is látszik , hogy szeretem ezt a verdát és nem adnám el semmi pénzért ! Ja és még valami : Fater 1 hónapja vett egy zsírúj Ignist . Az csillaggarázsban áll , míg Honecker bosszúját a garázsban tartjuk...

Hibalista

- - 2 db els? lengéscsillapító csere , hátsók felújítva
- - kerékcsapágyak
- - fékbetétek
- - generátor hajtásoldali csapágy
- - kuplunggarnitúra
- - els? laprugó
- nagyjából ennyi :-)
- -

Ide hordtam szervizbe

általában magam javítom , szerel?höz csak akkor megyek , ha emel? vagy akna kell :-) Egyébként inkább kerülöm ?ket , mert sok rossz tapasztalatom volt velük kapcsolatban . Épp ezért most a nevek felsorolásától eltekintenék .

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (7) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 202200
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? VW Golf II GTI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)