A világ legdrágább autója!
Szöveges ítélet
Mint irtam a világ legrágább autója!
Mert évi 20E km esetén az autó árának a töbszörösét kell rákölteni......
Alapvetően nincs nagy igényem, csak annyi hogy A-bol B-be eljussak. Nem érdekél a kényelem, fűtés, a komfort. Sőt puritán egyszerűségnek még örülök is...
Egy megkímélt 1990-es példányt vettem 150E ft-ért, 50E km-el egy kis öregtől... Akinél semmi baja nem volt, ja el is hiszem hiszen használta havi 600-700km-t és még a gyári cuccok bírták de nállam???
Ez a fostaliga évente egyszer mindig otthagyott valahol. Soha nem hajtottam egy kezemen meg tudom számolni hányszor mentem 100Km/óránál többel. De mint írtám évente kellett motort cserélni valamikor 2X mert 10E km után elfáradt a főtengely, futóművet féket felújjítani évente mert a pesti utakon szétesett, két évente váltót cserélni. STB.... egyéb mást ami nem birta a napi használatot akármennyire is vigyáztam rá és kiméltem.
Évente kb 150-200E ft-ot költöttem rá..
Borzadály!!! Tisztában vagyok vele, hogy ez az alkatrészek silány minősége miatt van ami a magyar kisipart dicséri.. Hol van már a régi a mult évezredi NDK-ás gyári minőség mikor egy főtengely 100E km-ért is elfutott vagy egy szabadanfutó szintén....
Szomorú, hogy itt vagyunk a XXI században az ürkorszak közepén és képtelen a a magyar ipar még alulrol is megközelíteni a 60-as évek NDK anyagminőségét.
Évi 20E km-t használtam és ki kellett cserélnem az egész autot minden évben. Csak akkor vegyél ilyent ha hobby célra használod és semmi komoly mert különben gyorsan ráugrik 100E ft.... és fél év mulva újra meg újra meg újra......
Ha sokat akarod használni akkor inkább felejtsd el vagy szereld te magad de a főtengely akkor is tönkremegy...
Ha szereted a fél évente a motorgenerált akkor ez a te autod....
Nosza rajta vegyél egyet, jó mulatást....
Én örömmel szabadúltam meg tőle!!!
Hibalista
- Motorgenerál évente 1X vagy 2X! (max:20E km-ként)
- Futómű-fék generál évente (max:20E km-ként)
- Váltó generál 2 évente (max:50E km-ként)
-
Ide hordtam szervizbe
Alfa sportklub
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | samara | Következő autója? | utánna:VW Scirocco, most:Wartburg 312 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
