A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A világ legdrágább autója!

Szöveges ítélet

Mint irtam a világ legrágább autója!
Mert évi 20E km esetén az autó árának a töbszörösét kell rákölteni......

Alapvetően nincs nagy igényem, csak annyi hogy A-bol B-be eljussak. Nem érdekél a kényelem, fűtés, a komfort. Sőt puritán egyszerűségnek még örülök is...

Egy megkímélt 1990-es példányt vettem 150E ft-ért, 50E km-el egy kis öregtől... Akinél semmi baja nem volt, ja el is hiszem hiszen használta havi 600-700km-t és még a gyári cuccok bírták de nállam???

Ez a fostaliga évente egyszer mindig otthagyott valahol. Soha nem hajtottam egy kezemen meg tudom számolni hányszor mentem 100Km/óránál többel. De mint írtám évente kellett motort cserélni valamikor 2X mert 10E km után elfáradt a főtengely, futóművet féket felújjítani évente mert a pesti utakon szétesett, két évente váltót cserélni. STB.... egyéb mást ami nem birta a napi használatot akármennyire is vigyáztam rá és kiméltem.
Évente kb 150-200E ft-ot költöttem rá..

Borzadály!!! Tisztában vagyok vele, hogy ez az alkatrészek silány minősége miatt van ami a magyar kisipart dicséri.. Hol van már a régi a mult évezredi NDK-ás gyári minőség mikor egy főtengely 100E km-ért is elfutott vagy egy szabadanfutó szintén....

Szomorú, hogy itt vagyunk a XXI században az ürkorszak közepén és képtelen a a magyar ipar még alulrol is megközelíteni a 60-as évek NDK anyagminőségét.

Évi 20E km-t használtam és ki kellett cserélnem az egész autot minden évben. Csak akkor vegyél ilyent ha hobby célra használod és semmi komoly mert különben gyorsan ráugrik 100E ft.... és fél év mulva újra meg újra meg újra......
Ha sokat akarod használni akkor inkább felejtsd el vagy szereld te magad de a főtengely akkor is tönkremegy...
Ha szereted a fél évente a motorgenerált akkor ez a te autod....

Nosza rajta vegyél egyet, jó mulatást....

Én örömmel szabadúltam meg tőle!!!

Hibalista

- Motorgenerál évente 1X vagy 2X! (max:20E km-ként)
- Futómű-fék generál évente (max:20E km-ként)
- Váltó generál 2 évente (max:50E km-ként)
-

Ide hordtam szervizbe

Alfa sportklub

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1990
Kényelem (1) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? samara Következő autója? utánna:VW Scirocco, most:Wartburg 312
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)