A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Limousine 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nyerő Saláta

Szöveges ítélet

Az első Trabim után még midig csak Trabantban tudtam gondolkodni, így nem volt kérdéses a márka és típus. Ez egy "libafos zöld"nek becézett színű autó volt,annyi különbséggel hogy már a frissített verziót vettem, ami 12V-os hálózatot jelentett, generátorral, átfolyásmérővel, stb. Kicsit modernebb műszerfal, megkímélt külsővel és ápolt belsővel vettem meg B.Újvárosról, akkoriban 75.000ft-ért (1992-őt írtunk ekkor).
Nos ez volt az egyetlen autóm amivel pénzt nyertem!!! Az összes többin csak buktam (azóta is), de ezt 1995-ben mikor eladtam 105.000ft-ért merthogy akkoriban jött a mizéria hogy betiltják a kétüteműeket, így mindenki szabadulni akart tőle. Vitték is a románok az összes Daciát, de még Trabantot meg Wartburgot is...
Visszatérve az autóra: minden pöpecül működött rajta, egyedül a lendkerék fogaskoszorúja volt elkopva, amit megmelegítettek és megfordítottak, így lazán továbbműködött.
Ezenkívűl csak egy gyertyacsere volt és kész!
A fogyasztása viszont az előzőhöz képest fantasztikus volt! Országúton kb. 5-5,5l, (szigorúan 70-80km/h)városban kb. 6-7 l volt, ami igazán elképesztő ettől a konstrukciótól...nagyon finoman lehetett vele bánni, mint egy svájci óra mondhatni...:-))
Soha semmi baja nem volt, soha nem hagyott ott az úton.
Télen is pöcc-röff és indult is, a meleget is okádta szinte azonnal.
A legjobb Trabim volt, a mai napig szinte visszasírom...építettem bele motoros antennát, benzinszintjelzőt, centrálzárat, +2hangszórót első-hátsó szabályozással, biztonsági kapcsolót(ha nem volt bekötve a sofőr akkor nem indult!) LED-es visszajelzőket(index, tolatólámpa, féklámpaellenőrző)
úgyhogy totál high-tech volt..:-))
A lámpánál állva szórakoztam vele a drágább autók mellett állva, egyszer csak kibújt a motoros antenna. én meg néztem a döbbent arcokat:D (1994-95-ben!)
A mai napig sajnálom hogy eladtam, egy sz@r kispókot vettem helyette...
ami sokkal rosszabb választásnak bizonyult, mint hittem volna.
Ma már egy kényelmes, ehhez képest fullos Toyotában ülök,(Népítélet: Elegáns bálna) de ez a Trabi még mindig jóleső érzéssel tölt el ha rágondolok...

Hibalista

- -Lendkerék - -gyertyacsere

Ide hordtam szervizbe

MÁV-os kolléga

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601 Következő autója? Polski 126P
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)