A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Special 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb kezd? autó.

Szöveges ítélet

Ez volt az els? saját autóm, el?tte céges Astrát és apám Moszkvicsát (Aleko) vezettem. Nagy élmény volt. Trabizni az egy életérzés.
Persze f?tés az nincs benne és megtanultam merre vannak a kátyuk amerre s?rün jártam, mert a rugozása se sok.
De vezetni élmény. A kilincs váltót imádtam - miután rendesen be lett zsirozva. Mindenfelé kilátni bel?le - kivéve az el?ttem fent lógató piros lámpát -, és az ember 60-nál úgy érzi repeszt. Istenigazából sok autót ott hagyott pirosnál kb. 60-ig. Mentem vele óra szerint 120-at is, de a M7-en az auchan felüljárótól az Egér útig kellet a padló gázt nyomni, hogy ezt elérje - viszont arrafelé emelkedik. (Ezt valamennyire lehet is látni a képeken, mert nekem nem sokan hiszik el. Szerintem 20-nál nem csalhatott többet az óra, mert a bels? sávban nem toltak le.)
Házilag is lehet sokmindent javítani. El?sz?r a generátort saját kezüleg tisztítottam ki, bár ez nem segített. A kondenzátor cserét és a gyújtás állítást is magam csináltam.
Ami nagy élmény volt, hogy egy ideig aksi nélkül jártam, mert a generátor cella zárlatossá tette. Így a generátor bár m?ködött, inditóani nem lehetett vele. Piros lámpánál lefuladás után nem volt probléma betolni, a következ? lámpához már a töbiekkel együtt érkeztem. (A reggeli indításoknál megjött a rutin és megtanultam a benzincsapot nem elfelejteni.)
És a Trabantosok összetartanak. Amikor az ékszíjam elszakadt és szerelgettem egy Trabis rögtön megállt megkérdezni tud-e segíteni és adott néhány jó tanácsot. Másodszorra az ékszíj csere már nem volt több fél óránál. (Mert az azért kötelez? pótalkatrész egy Trabinál. Na meg a gyertya, és a tisztításához drótkefe, rongy.)
Ja, és egy hengerrel is hazavitt. Az ékszíj szakadáson kívül - amit ugye el lehetett volna kerülni, ha megnézem id?nként - nem hagyott ott sehol.
Karosszéri javítás Technocol Rapiddal és matricával. :-)
Szóval olcsó volt fentartani, nekem megfelelt, de az asszony több kényelmet akart. :-)

Hibalista

- Generátor (kb. 10e) - ebb?l kifolyólag akksi (6e)-, kondenzátor (1e).
- Hatyúnyakat kellett cserélni, meg a küszöböt javítani. (kb. 25e)
- Indexbúra csere. (kb. 2e)

Ide hordtam szervizbe

Egy öreg szaki Soroksáron a Töretlen utcában. Elvállalja a Trabantot is, megcsinálja a dolgokat, csak azt cseréli, amit tényleg kell és korrekt áron.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Toyota Yaris
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)