A kis gyengusz.
Szöveges ítélet
Soha sem voltam vele megelégedve de az anyagi helyzetünk nem engedte meg hogy jobbat vegyünk.A jó tulajdonsága hogy egy fokkal jobb mint ha biciklivel mennék és még meg sem ázok ha esik az eső. A pozitiv oldala itt részemről le is van zárva. És akkor következzen a negatív része a dolgoknak.Az indulás: természetesen ez szivatóval történik aminek a nevében is benne van hogy ez mekkora egy sz.... főleg télen -10 fokban. Aztán ha elindultunk élvezhetjük a motor hatalmas teljesítményét amit kinyer a 95-ös benzin és Arol 2T elégetéséből. Sajnos az elégetett benzinnek csak kis hányada jelentkezik teljesítmény formájában a többi energia hő,füst és hang formájában távozik a motorból. Ez is mutatja hogy a motor hatásfokán még lett volna mit javítani a mérnököknek de sajnos ezt nem tették meg. A kényelem: na az ami nincs viszont a futómű minden útjában lévő úthibát a tudomásomra hoz. Sajnos a konstrukció felett már nagyon eljárt az idő.A városi közlekedés ritmusát ma már nem lehet vele megfelelő módon tartani. Ez a vélemény talán túlságosan is negatív hangvételűre sikerült de én nem utálom a Trabantokat csak nem szeretem.
Hibalista
- Minden ami csak elromolhat!
Ide hordtam szervizbe
Csináld magad mozgalom keretében saját magunk.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 69000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suzuki Swift |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
