A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Trabant 601S - limuzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Kékvillám - zwei takt

Szöveges ítélet

A törtfehér trabant volt a családi autónk (Apukám második autója és második trabantja) És egészen 1989-ig aktív szolgálatban állt, én szinte a hátsó ülésen nőttem fel. Azután megérkezett a régen várt, Skoda 120-as- és némi rokoni használat után egy színben várt a jobb sorsát , ami el is érkezett, amikor elvégeztem a középiskolát (mg gépésztechnikus lettem). Ekkor elkezdtem felújítani, ki lett lakatolva, a motorja is át lett nézve, átalakítottam 12 V-osra ( egy délután alatt), és kapott egy gyönyörű sötétkék festést (az MZ-k gyári színe), ha jól emlékszem Trinát magasfényű festékkel (ez 40ezer forintba került).
Apuék elintézték a papírmunkát, és én örömmel kezdtem használni a teljeen egyedi megjelenésű Trabantot.
Azidőben lakodalmakban videóztam, és nemegyszer megtörtént, hogy beköszöntek a haverok, mondván "láttuk kinn a kocsidat!"
Csak kisebb hibák fordultak elő . általában mindíg olyankor, mikor társasággal mentünk valahova, vagy amikor helyben közlekedtem, amikor egyedül mentem, vagy messzire kirándultunk, akkor soha, plusz egyszer-kétszer sietni kellet, hogy előbb érjünk a benzinkúthoz, mielőtt a benzin kifogy a tankból 8) , ennek folyományaként beszereltem egy warburg benzinszint-jelzőt.
Közben főiskolába mentem, és a Trabit is felhoztam Kecskemétre, ez nagyon nem tett jót neki, nemegyszer nyitották ki a motorháztetőt, és szívták le a benzint, aminek a hatására vettem egy zárható tanksapkát, és több garnitúra dísztárcsám is bánta a lakótelepen parkolást, valamint az állandó használat, és a csökkenő karbantartás miatt hanyatlani kezdett az állapota. ÉS időközben történt néhány kezelői hiba is, aminek egy megperzselődött első rendszámtábla, és egy önindítócsere lett a váge.
Mindeközben rengeteg Trabitalálkozón jártunk vele, és megjártuk a Börzsönyt is.
Az utolsó lökést a cseréjére az ún. "katalizátor rendelet" adta.
2004-ben végleg kivonattam forgalomból, jelenleg egy szín alatt várja, hogy legyen végre némi időm, és OT-s autóvá alakulhasson 2009-re.
Az utódja egy Fiat Panda motoros Kombi lett (Trafi).
Promega

Hibalista

- hengerfej-tömítés
- főtengely
- felakadó tűszelep
- Komplett motorfelújítás 40000 Ft

Ide hordtam szervizbe

a legtöbb dolgot magam javítottam

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Sanyibácsi Kecskeméten

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1979
Kényelem (5) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 61000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Trafi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)