A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601S Kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

a gépé-gépé-gépppkocsi

Szöveges ítélet

A kocsit vadi újan vettük még anno, a Merkurtól. Égszínkék dukkózás, elektonikus gyújtás oszt annyi. Ja, lehetett forgatni a kormányt és kifelé nyíltak az ajtók. Ekkor kezd?dött az extralista b?vítése: rádió, ködlámpa e-h, tolatólámpa, f?thet? hátsóablak(echte, az NDK-ból), hátsó szélvéd?mosó, voltmér? és a végén slusszpoénnak: benzinkályha, alias állóf?tés. Mindig azt hitték, kigyulladt a kocsi:) Nekünk soha semmi gondunk nem volt a géppel, a motorgenerál természetes jelenség és már jó el?re hallani, hogy gond lesz. Az elektronikus gyújtással sose volt gond, a megszakítóst lehet állítgatni 10ezrenként. Minden id?járásban pöccre indult, sose hagyott cserben sehol. Ahol a szuttyos nyugati gépek a hasukat húzták, ez még vidáman ment el?re(van is a vicc a katonai változatról: támadni kiválóan lehet vele... na de menekülni?). A kézifékes fordulókat imádta, a fék viszont nagyon pocsék volt rajta. Szerintem a motor nem er?tlen, legalábbis 50ig nem nagyon. Amikor behozták a 60 helyett az 50et városban, anyám mérgel?dött, mert a 3.nak sok volt, 4.ben kevés. Egyszer feltörték a gépsárkányt, hihetetlen, mennyire egyszer? kinyitni egy Trabi ajtaját. Akartunk bele riasztót tetetni, de a m?anyag kasztni nem vezette a rezgéseket, így nem m?ködött a cuccos. Kaptam helyette számítógépet:) Egyébként egy másik Trabicsekb?l ültünk át, aztán rövid ideig egy 1.1-es jött, hogy aztán átadja helyét a Ventonak. De az már egész más világ.
A kis kékség megjárta velünk többször Jugoszláviát, Csehszlovákiát, s?t, még Bécset is. Soha, de soha még csak nem is gondolkodott, h meg kéne állni. Egy titka van: meg kell adni neki, ami megjár. És akkor örökké szolgál. Trabi id?számításban örökké:) Keveset fogyasztott, bírta a kiképzést, egyszer?en kedveltük. Sajnáltam is, mikor eladtuk. De a kornak haladnia kell. Egyébként szerintem már nem a mai utakra való gépállat, egyszer?en eljárt felette az id?. Nekem a régi kor egy szép emléke marad mindig, lelke volt a kis dögnek. Érdekes, egészen elérzékenyültem...

Hibalista

- Újkorában csöpögött a blokkból a nafta, de a sziloplaszt mindenre jó. 120000nél motorfelújítás, ez egyébként nem rossz érték, általában egy 20-assal kevesebbet bírnak ki.

Ide hordtam szervizbe

család. istenien nyomjuk.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (5) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601 limo Következő autója? Vento
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)