A család Hörbije
Szöveges ítélet
Els? autó a családban (persze, igazából fateromé volt, de megérdemli, hogy megemlékezzek róla). El?ször Kispolákra kacsingattunk, aztán mivel a számláló csak nem mozdult, fanyalogva bár, de lett két ütem. Nem bántuk meg.
Ezen tanultam meg vezetni. Könny? kormány, könny? kezelés, kormányváltó, szabadonfutó. Méretéhez képest hatalmas csomagtér. Hétvégi horgászkirándulásokon éppúgy jó volt, mint nyaralni lemenni Horvátországba.
A technika egyszer?, egyszer elment az egyik gyertya, de még akkor is ment, csak nem annyira. :)
A f?tés pocsék, nincsen ventillátor, amit a menetszél betol, az van. Volt viszont benzincsap, meg átfolyásmér?. LED -es. (LOL!)
A gyári Pneumant gumik borzalmasak voltak, Semperitekre lettek cserélve, mi ezt hoztuk akkoriban Gorenje helyett.
Terepen fantasztikus, szinte nem akadt el sehol, ha meg igen, egy ember is kitolta. Autópályán borzalmas, f?leg hátul, szerpentinen. A miénk nem nagyon ment 100 felett (nem is hajtottuk, jelszó a takarékosság volt), de nem is evett sokat. Hosszú távon általában 5.5 -et mértünk.
Motorféket inkább elfelejti az ember, üresben vagy szabadonfutón viszont még spórol is.
Szinte megsirattam, mikor eladtuk, els? szerelem volt.
Hibalista
- Szinte semmi. A gyári indexkapcsoló kar lett kicserélve, hogy ne dudáljunk/villantsunk minden második bekanyarodáskor.
Ide hordtam szervizbe
Saját kéz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Csepel Marathon kerékpár | Következő autója? | Suzuki Swiftet vettek faterék, nekem Bogaram van |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
