A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Limousine Special 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A család Hörbije

Szöveges ítélet

Els? autó a családban (persze, igazából fateromé volt, de megérdemli, hogy megemlékezzek róla). El?ször Kispolákra kacsingattunk, aztán mivel a számláló csak nem mozdult, fanyalogva bár, de lett két ütem. Nem bántuk meg.
Ezen tanultam meg vezetni. Könny? kormány, könny? kezelés, kormányváltó, szabadonfutó. Méretéhez képest hatalmas csomagtér. Hétvégi horgászkirándulásokon éppúgy jó volt, mint nyaralni lemenni Horvátországba.
A technika egyszer?, egyszer elment az egyik gyertya, de még akkor is ment, csak nem annyira. :)
A f?tés pocsék, nincsen ventillátor, amit a menetszél betol, az van. Volt viszont benzincsap, meg átfolyásmér?. LED -es. (LOL!)
A gyári Pneumant gumik borzalmasak voltak, Semperitekre lettek cserélve, mi ezt hoztuk akkoriban Gorenje helyett.
Terepen fantasztikus, szinte nem akadt el sehol, ha meg igen, egy ember is kitolta. Autópályán borzalmas, f?leg hátul, szerpentinen. A miénk nem nagyon ment 100 felett (nem is hajtottuk, jelszó a takarékosság volt), de nem is evett sokat. Hosszú távon általában 5.5 -et mértünk.
Motorféket inkább elfelejti az ember, üresben vagy szabadonfutón viszont még spórol is.

Szinte megsirattam, mikor eladtuk, els? szerelem volt.

Hibalista

- Szinte semmi. A gyári indexkapcsoló kar lett kicserélve, hogy ne dudáljunk/villantsunk minden második bekanyarodáskor.

Ide hordtam szervizbe

Saját kéz.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (2) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Csepel Marathon kerékpár Következő autója? Suzuki Swiftet vettek faterék, nekem Bogaram van
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)