A bokorugró
Szöveges ítélet
Igazi elmebeteg ötlet volt a tervezöitöl, de mi pont ezért szerettük. Volt NDK-s barátom a mai napig állítja hogy a Trabi egyébként egy tök jó verda lett volna, csak sajnos Moszkva nem hagyta jóvá a terveket, mondván nehogy már jobb legyen mint a Lada.....
A mi kis kék villámunk az utolsó 2 ütemü kiadás, katasztrófális tirisztoros gyújtással, borzaszó fékekkel, iszonyatosan szar fütéssel.
Ennek ellenére mindent kibír. Túlélte az egész családot beleértve magamat és az öcsémet is. A középiskolás éveim (1992-1996) voltak a legrázósabbak a Trabi számára. Estünk vele árokba, mentünk keresztül búzamezön, ment neki villanyoszlopnak,autópályán üveghangon 120-al.
Egy ismerösöm egy ideig frissen "privatizált" sebbenzinnel is tankolta a Trbantját, mert még azzal is elment.
Hálás kis jószág, horgászni még mindig ezzel járok mert igen könnyen átvergödik egy komolyabb sáros szakaszon is.
Ha lemerül az akku egyedül is be lehet tolni, az alkatrészeket könnyen be lehet szerezni, nem kell rá vigyázni, nem kell sajnálni - csak használni arra amire való.
Megfelelö perverzitással azt mondanám: kiváló gépezet.
Hibalista
- Ablaktörlö mechanika, Elszakadt gumibak
Ide hordtam szervizbe
Otthon, garázs beáll gyors mütét és már mehet is tovább
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 14 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Cégautó |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
