220 felett :)
Szöveges ítélet
a kilakatolt, újra fényezett világoszöld autó némi szolid tuningokkal többek által bevallottan ámulatba ejt?. ezen kívül kit?n? szórakozás, nem csak ablakmosó folyadékot lehet bele tölteni, hanem állandóan játszani vele, mint a lego-val, újrakárpitozni, átfesteni a m?szerfalat, új sz?nyeget bele, festegetni, hangszórókat, rádiót beépíteni, fejtámlát az üléshez (nagyon kényelmes hosszú távon is, tilos kidobni), kirakni a pótkereket a csomagtartóból, automata övet betenni. és a motorral is lehet játszani, vagy pl kicserélni a fiatéra... amivel úgy gyorsul, hogy városban mindenkit lehagysz, autópályán is elmegy akár 140-nel (!) is (rég kifut a mutató a skáláról), le lehet hagyni komolyabb autókat is vele, amik persze rögtön észbe kapnak, ha egy trabant leel?zi ?ket, de perverz élvezet a fiatos trabantozás, ha hozzájutsz egyhez, gondolkodás nélkül tedd rá a kezed! ha egyszer be van állítva a fiat motor, életed végéig bírja, nem pöfög, nem büdös, nem recseg... ez a jöv? trabantja :))
Hibalista
- teljes felújításon esett át a kezem alatt, úgyhogy minden alkatrész szétszedve a kezemben volt... elég sanyarú állapotban lett az enyém a családi kedvenc, és egy teljes lakatolás és trabant- ill. fiatalkatrészüzletek, bontók hosszú sora apránként rengeteget vitt el - nem is merek belegondolni, mennyit. azóta viszont pöcc-röff indul, csak az romlik el rajta, amit rosszul csináltam meg, igénytelen és nagyszer?.
Ide hordtam szervizbe
budapest, fillér u
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 21 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 93000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | örökké |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
