19 kW-os Gépszörny
Szöveges ítélet
Tavaly augusztusban vettem, 60e-ftért, nem a legjobb, de közúti forgalomban való közlekedésre alkalmas állapotban.
Rengeteget mentem vele rövid id? alatt, és egyetlenegyszer hagyott ott, a gyújtáselektronika zárlata miatt.
Rendszeresen kell zsírozni, igy nem kopnak a függ?csapszegek.
Rendszeresen járok vele a Börzsönybe, és a 85km-es út alatt 3 litert fogyaszt, az els? alkalommal nem hittem a szememnek, de igy van. Nehezen hiszem el a 7-8 literes fogyasztásokat, mert a legrosszabb esetben is max. 5 litert eszik, igaz, rendesen karban van tartva, vétel után egyb?l autószerel? haverhoz ment, aki olyan állapotba hozta, ami után most már tudom el?re, majd mit kell csináltatni rajta. Nagyon olcsó a fenntartása, a legnagyobb összeg amit fizetek rá egy évben a kötelez?(és persze üzemanyag). Semmi rosszat nem tudok mondani, most 91e kilométerrel is 4 személlyel gond nélkül szalad fel a börzsönybe, a pilisbe, visegrádba, és az ipolyparton a félméteres gödrökbe sem ragad bele. A budapesti "egyes-kuplung-fék-üres-egyes-indul" 2 órás sorozatokat nem szereti, utána illik kifüstölni. Pöccre indul, a világért sem válnék meg t?le. A bal els? ülésen a 195cm-es magasságommal, és a 90 kilómmal is kényelmesen elférek, habár az anyósülésen ül?nek érdemes összehúznia a lábát. Nem mondom, télen rohadt hideg van benne, de egy kabáttal, ki lehet bírni azt a 10 km-ert, amig elkezd rendesen f?teni a GÉP. Nagyon jól viselte azt, hogy rajta tanultam meg a vezetést, az oszlopnak, kapunak tolatást, és az ezt követ? 400 forintos hátsó lámpabúra megvásárlása sem vert a földhöz. Minden kezd?nek csak ajánlani tudom, meg fog tanítani vezetni. Egy biztos, évekig nem akarok átülni másba, meghálálja a gondoskodást, ha tör?dsz vele, nem fog soha cserben hagyni.
Hibalista
- Komolyabbak:
- - Hattyúnak szétrohadt
- - gyújtáselektronika elfüstölt (zárlat)
- - szabadonfutó
-
- Gyorsan javíthatóak:
- - szemöldöklemez leszakadt
- - lökhárító leszakadt
- - karosszéria foltozgatás
- - motorháznyitó bowden elszakadt
-
- + kopó alkatrészek:
- - fékpofák
- - kuplungtárcsa
Ide hordtam szervizbe
2 barátom, mindkett? autószerel?,
ugyhogy többnyire csak alkatrészárban ment
a szervíz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 78000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
