A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

12 éves új Trabant

Szöveges ítélet

1987-ben használt Trabantot kerestem és találtam egy 12 éves sokat futott, de mégis szinte újszerű állapotban levőt. Lehet, hogy csak nyáron használták? 20 000 Ft volt az ára, megvettem és örömmel használtam kb 2 évig.
Ekkor a BP kútnál olaj nélkül kaptam a keveréket, kb 2 km-en belül egy emelkedőnél besült a motor. Megjavítottam, használtam tovább.
Ekkor kezdtünk építkezni, kapott tetőcsomagtartót, vonóhorgot és egy LISZ 220 utánfutót. Ekkor felgyorsult az amortizáció, tető leszakadt, a hátsó rugó megereszkedett, cementes meszes lett a belseje, egyszer még egy tégla is rápottyant a csomagtartóra elrepesztve azt a zárnál.
De a végső kegyelemdöfést a szomszédom adta meg neki: lejtőn állva mosta a Daciáját, a kézifékje elengedett és nekigurult a Trabantom oldalának úgy, hogy a csomagtartó egyik oldalát a Dacia, a másik oldalát meg a mögötte levő kőkerítés törte össze.
Kiállítottam az autót a vasútállomáshoz és kiírtam rá hogy ELADÓ 10 000 Ft...és telefonszám... Autóbusszal hazamentem, de mire hazaértem mondta a nejem, hogy menjek vissza az állomásra mert ott várnak, megveszik az autót.
Itt fejeztem be a Trabantozást mert már egy nyaraláshoz szűk volt a családnak, egy Wartburg Touristot akartam venni, de VW Passat lett.

Hibalista

- Olaj nélküli benzint kaptam a BP benzinkútnál és kikönyökölt az egyik hajtókar, kinyomta és kirepesztette a forgattyúsház alját. Epokittal beragasztottam és így ment még évekig.(az epokittal való ragasztás titka, hogy zsírtalanítani kell a fémet és gázlángon megmelegíteni, így kenni rá az epokittot) Mivel főtengelyt sem kaptam mert hiánycikk volt, szereztem egy másik főtengelyt amelyiknek szintén az egyik hajtókarcsapágya volt hibás, szétszedtem és a kettőből hoztam össze egyet. - Eszetlen világ volt, évenkénti műszaki vizsga. Teljesen jó kormányművet, függőcsapszeget, kerékcsapágyakat, első lámpákat, hátsó lámpabúrákat, visszapillantó tükröket akartak kicseréltetni. Az volt a trükköm, hogy elvittem az autót felkészítés nélkül műszakira (300 Ft volt), kaptam rá 3 hónapot, aztán mégegyszer elvittem akkor már lemosva, felkészítve, a vizsga előtt amíg várakoztam a sorban zsírzópréssel jó sűrű zsírral telenyomtam a kormányművet és a függőcsapszegperselyeket, így már nem kotyogott. Kerékcsapágyat ki kellett cserélni, de már nem is vettem C3-as csapágyakat csak normált, mert egy év múlva úgyis kicseréltetik. Lámpákból, hátsó lámpabúrákból, tükörből vizsgára volt egy új garnitúrám, aztán amikor levizsgázott visszatettem a régit. - Egyszer betört a szélvédőm, a szembejövő autótól felpattant egy kavics. Felírtam egy teherautó rendszámát, a biztosító fizette is a javítást, de a szervizben nem tudtak gumitömítést cserélni mert hiánycikk volt, a régi gumival rakták össze és utána nagyobb esőkben beázott. - Egyéb hibák nem nagyon voltak ezzel a Trabival, csak amit én okoztam, pl a tető szélét leszakította a túlterhelt tetőcsomagtartó. Állványpadlókat vittem rajta amikor leszakadt, épp ott volt egy bolt, bementem, vettem néhány guriga WC papírt és a leszakadt rész alá betömködtem, óvatosan el tudtam vele menni. Aztán új lyukakat fúrtam és visszacsavaroztam a tető szegélylécet.

Ide hordtam szervizbe

Magam javítottam.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Engel János úti autószerviz (szélvédőcsere)

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1975
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 600 limuzin Következő autója? Passat 2
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)