Trabi GTI
Szöveges ítélet
Ez az autó szerelem. A gyári kis motorjával is élvezetes volt vezetni, de amióta 90 lovacska dübörög a motortérben, egyszer?en ferrari-feelingem van. Barátok, ismer?sök, mindenki, aki ült benne, rögtön a ferrari szót emlegette :D Gyönyör? mély hörgést hallat minden kis lábfejmozdulatra. A külsejét meghagytam szimpla gyárinak, így a legnagyobb a meglepetés az autóstársaknak :)). Sokszor fordult már el?, hogy mellémálltak sportkocsitulajok és átkiabálva dicsérték a menetteljesítményeit, és kérdezgettek a motorjáról. Nagyon büszke vagyok rá :D Imádom. A gyorsulása olyan 8 másodperc körül van 100-ra...a végsebességet nem tudom, 160-nál elfogy a bátorságom
Hibalista
- ablakmozgató mechanika, ajtónyitó szerkezet, szélvéd? gumitömítés (becsöpög az es?)
Ide hordtam szervizbe
Száva utca
jó, csak kicsit lenézik a trabantost
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
BJ Tuning
nagyon jó, csak iszonyatosan drága
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 41000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Oltcit Club 11R | Következő autója? | csak ha ezt meg tudom venni: Subaru Impreza WRX Sti Type 320 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
