Trabant is, meg nem is
Szöveges ítélet
Hát, nem mondom... Trabant. Vagyis a Trabantoknál részben jobb, részben rosszabb, de ez is szorítja a kislábujjamat.
Télen a fűtéssel nincs gond, viszont a hidrotőkék zaja miatt még a lámpaoszlop is félre ugrik, ha közeledek.
A kasznihoz túl pörgős a motra, így havas, csúszós úton nem a legjobb kombináció. Viszont tavasszal meghajtottam az autópályán, és huzamos ideig (260 km) bírta a 130-140-es tempót. De áldottam a benzinkutakat, hogy aránylag sűrűn nőttek ki a pálya mellett. A fogyasztás normál körülmények közt is 7,5 liter, hajtva a 14-et is becsókolja.
Mivel 2005-ben 85.000-ért vettem, a pénzét megérte. de ma már nem követném el ugyanezt a hibát.
Hibalista
- megvétel után kuplung bowden és szerkezet csere
- ablaktörlő szerkezet javítás (kétüteműé nem jó hozzá)
- önindító csere (tipikus típushiba)
- hidrotőkék főleg ősztől nagyon kopognak
- hűtő a beömlő csonknál megrepedt
Ide hordtam szervizbe
sk szervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 78000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Samara | Következő autója? | KIA Rio |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
