A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 Limusin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Több mint 10 évig barátság

Szöveges ítélet

Lada után kicsinek tünt.
Az els? id?ben nehéz volt vele nem els?két eljönni egy piros lámpától
A motor 140-nél még gyorsult volna, a futóm? azonban már nem ált a helyzet magaslatán, azonman 100-110-es tempóig kitün? autó volt.
A csomagtartó megdöbbentöen nagy volt, de kicsi lyukon át volt pakolható
Apu egy ideig kenyeret szállított vele úgy, hogy az üléseket kiszerelte, és teljesen telerakta kenyérrel (alapos tulterhelés). Nem igazán "ártott meg".
A motort egyszer gyürüztetni kellet, illetve a futóm?vet felújítani, mindkét esetben az alkatrészbeszerzés rémálom volt, de sok utánajárással (mérsékelten mozgásképes auutóval) kedvez? (röhelyes) áron megoldható volt.
A két els? ülés kényelmes volt (viszonylag).
A primitív felépítés miatt megbízható volt.
Az el?z? 601 trabi csak kb 2 hónapot élt, elötte ladát hajtottunk, a kisebb méretek ellenére, sokkal jobban szerettük
A gép végét a motor elkopása, és a rozsda csámcsogása olozta
A tipust többen átalakították 1.3-ra, egy kolegám 1.6-os motort rakatott bele. Szerintem az 1.1 motor 40 lóereje is sok volt a 26 lóer?höz tervezett kaszninak

Hibalista

- A karburátor beállítása esélytelen, végül találtam egy nyugdíjas öreget, aki kb egy napot elszöszölt rajta, utána nem volt gond.
- A kuplungbowden rndszeresen szakadt, de egy év alatt kiszöszöltük, hogy ezt az olozza, hogy a kuplungpedálban a luk, ahova a bowdent akasztjuk úgy kopott meg, hogy a bowden horga nem tudott elfordulni. Kis reszeléssel a következ? 5 évre a gondot letudtuk.
- Futóm? javittatása az utolsó id?ben nehézkes volt (addig nem volt rá szükség)

Ide hordtam szervizbe

Több helyen próbálkoztam, csak a sajátkez? javítás hozott némi eredményt, kivéve az öreg, aki a karburátort állította be (A nevét sajnos elfelejtettem)
A 3 elektródás bosch gyertyát szerette csak

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (4) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 Következő autója? Suzuki Swift
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)