Öszvérautótól ne várj sokat!!!!
Szöveges ítélet
15 év alatt elég sokminden elromlott a kis trabin.
A motorral nem volt gond sosem hozzáteszem olajcsere mindig időben megvolt. Mivel az 1.1-es trabi egy öszvérautó ezért nem igazán kiforrott tipus volt.
Ez azt jelentette hogy wolkswagen alkatrészek voltak benne amik igen drágák voltak. De pl: sima hátsó lámpabura is kqrva drága volt hozzá.
A motorja nagyon jó volt kellett volna még egy 5-ik is de igy is mentem vele 140-et. Több jót nem tudok írni róla.
A kaszni rohadt alvázvédelem játszott, a fék szar volt bármit is csináltam vele ,csörögtek a betétek is rohadtul idegesitett.
Fékmunkahenger tönkrement vettem eredetit jó drágán aztán az is kb 2évet birt kaput. vettem skodáét azt raktam bele bontottan kb 10-ed annyiért. A fék alapból gyenge volt hiába volt tárcsa. Vizpumpa 3-szor volt cserélve. hűtő kilyukadt, elosztófedél elrepedt teleszkópok gatter 2-szer is lettek cserélve kqrva drága volt az is, kuplungbovden mindig volt a csomagtartóban nemtom hányszor cseréltem még megtippelni sem merem, karbit is kellett kopletten cserélni állitólag az olmos benzin miatt ment tönkre egy vagyon volt generátort + öninditó javitás szénkefék csapágyak cseréje volt kipufogó többször is természetesen utángyártott ja és állandóan benzinszag tejengett az utastérben iszonyatosan fájt tőle a fejem a karbitömités miatt csere minden évben szinte.
Hibalista
- Hűtő, teleszkópok vízpumpa kuplung bovden tárcsa, elosztófedél rotor karburátor fékmunkahenger kipuff
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 15 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | suzuki |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
