A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 1.1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Öszvérautótól ne várj sokat!!!!

Szöveges ítélet

15 év alatt elég sokminden elromlott a kis trabin.
A motorral nem volt gond sosem hozzáteszem olajcsere mindig időben megvolt. Mivel az 1.1-es trabi egy öszvérautó ezért nem igazán kiforrott tipus volt.
Ez azt jelentette hogy wolkswagen alkatrészek voltak benne amik igen drágák voltak. De pl: sima hátsó lámpabura is kqrva drága volt hozzá.
A motorja nagyon jó volt kellett volna még egy 5-ik is de igy is mentem vele 140-et. Több jót nem tudok írni róla.
A kaszni rohadt alvázvédelem játszott, a fék szar volt bármit is csináltam vele ,csörögtek a betétek is rohadtul idegesitett.
Fékmunkahenger tönkrement vettem eredetit jó drágán aztán az is kb 2évet birt kaput. vettem skodáét azt raktam bele bontottan kb 10-ed annyiért. A fék alapból gyenge volt hiába volt tárcsa. Vizpumpa 3-szor volt cserélve. hűtő kilyukadt, elosztófedél elrepedt teleszkópok gatter 2-szer is lettek cserélve kqrva drága volt az is, kuplungbovden mindig volt a csomagtartóban nemtom hányszor cseréltem még megtippelni sem merem, karbit is kellett kopletten cserélni állitólag az olmos benzin miatt ment tönkre egy vagyon volt generátort + öninditó javitás szénkefék csapágyak cseréje volt kipufogó többször is természetesen utángyártott ja és állandóan benzinszag tejengett az utastérben iszonyatosan fájt tőle a fejem a karbitömités miatt csere minden évben szinte.

Hibalista

- Hűtő, teleszkópok vízpumpa kuplung bovden tárcsa, elosztófedél rotor karburátor fékmunkahenger kipuff

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1990
Kényelem (2) Használati időtartam 15 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 601 Következő autója? suzuki
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)