A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 Combi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minden év autója...

Szöveges ítélet

Azelőtt is volt egy-két Trabantom, igaz kétüteműek, ám minden esetben kombi. Mást Trabantban nem tudok elképzelni. Amikor három éve megvásároltuk a négyüteműt, egy álmom vált valóra.
Az indítás minden esetben - akár negyven fokos nyárról, akár mínusz húsz fokos télről van szó - sikeres és gyors. A fogyasztás a Te talpadon múlik, perverzül óvatosan vezetők hat liter alá is leszorítják, mivel én néha megmutatom a gyerekeknek, hogy mire képes a jószág, hat körüli a fogyasztás.
A motor hihetetlenül strapabíró, néhány apróság cseréjétől eltekintve örökéletű. Meghálálja a jó olajat és a hűtővíz állandó feltöltését (amennyiben folyik). A hűtőrendszer gyenge pont, de odafigyeléssel a komoly problémák időben elháríthatók. A szerelése viszonylag egyszerű és pénztárcakímélő.
A belső tér pazar, bár a jobb oldali polc (kesztyűtartó ?) nálam leszakadt, igaz én megtanultam együtt élni vele. A vezetőülést egyszer kellett cserélnem, mert valami eltörött benne, így fékezésnél előre, indításnál a mögöttem ülő ölébe zuhantam. A csomagtér igen tágas, az ülések lehajtásával tovább bővíthető, egy plusz tetőcsomagtartó felszerelésével pedig egy kisebb költözés is megoldható.
A menetteljesítmény tökéletes. Vizes úton, hóban, jégen, sárban verhetetlen (amennyiben a gumik állapota megfelelő). Prüszkölés nélkül kanyarodok a ház elé negyedikben, ugyanakkor halálfélelem nélkül robogok 140 km/h sebességgel. (Ahogy a szomszéd bácsi mondta : bármilyen nyugati autót megelőzök... ööö, ha nem megy túl gyorsan...) A volcvágeneseket megüti a guta... Egyetlen dolog hiányzik itt, az ötödik sebesség. Ezt a kishitű gyártó kispórolta ebből a mindent elsöprő motorból. Ha öt sebességes lenne az autó, gyorsasági versenyeken is indulnék.
De a legcsodálatosabb a formája... Ahányszor kilépek a házból és megpillantom, akár elölről, akár hátulról, úgy érzem a formák és arányok oly harmóniáját teremtették meg, amelyet mindmáig nem sikerült egy autónak sem lepipálnia. (Előtte a Volvo Amazon érte el ezt a tökéletességet). Mindent egybevetve az 1.1 Trabant a régi kétütemű igénytelenségét, és alacsony üzembentartási költségét zseniálisan ötvözi egy modern, erős motorral, és kényelmes utastérrel...

Hibalista

- Hűtő felső csonk törés (típushiba, hűtőcsere után tíz évig megint jó)
- Kuplungbowden-szakadás (sűrűn kell zsírozni)
- Elosztó-fedél (nincs mese, időnként cserélni kell)
- Önindító (a rossz akksi miatt)

Ide hordtam szervizbe

Zsolti (Veszprém)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 66000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Kétütemű Következő autója? Trabant
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)