Mérgesít? lámpakeret, hátra szárny
Szöveges ítélet
Már akkor szét volt rohadva, mikor vettem. Rémálom volt beleülni a kétütem? után. A kezem mindig bevertem, mikor nyúltam volna a szivató kihúz+benzincsap megnyit kombóért. Lefulladás nélkül eleinte ritkán indultam el. Mikor az önindító elromlott, rögtön utána a váltórudazat egyik faudi-feje eltört. Vicces volt télen 3-ban betolni a Kiskörúton... Ott egyszer hagyott, hazahúztuk, elektronika lábait megcsiszoltam, újra tuti lett. Jól megy, nekem mondjuk 14"-os alufelnik voltak jó gumival, úgyhogy a billegést leszámítva sportosan vezethet? volt (meg volt rajta hátsó szárny :D). Elkezdtem tuningolni, de az sokba kerül, úgyhogy visszaalakítottam gyárira és eladtam. Összességében sem jó autó, csak engem szeret minden gép, és nekem nincs is bajom semmivel. Sok a kiforratlan dolog, de nem 120-as Skoda, ami ugye nem autó, hanem egy konstruciós hiba.
Engem minden járm?vem szeret, ha eladom ?ket, elromlanak. Az el?z? Trabim is egyb?l elromlott, a robogóm is. Ezzel is így lett, ahogy eladtam, elromlott a generátor. Másnap.
Hibalista
- Öinidító, faudi-fej a váltórudazatban, hengerfejtömítés, féktárcsa, motorvezérl? elektronika (kontakthiba)
Ide hordtam szervizbe
Én szereltem, mert ügyes vagyok és Zsolti adott kölcsön nyomatékkulcsot.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 76000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 kombi | Következő autója? | Csak a Trabant! Ha családom lesz, majd más |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
