A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 Limousin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Made in DDR, powered by VW

Szöveges ítélet

Azért vettünk négyütemű Trabantot, mert szerintem ez a legolcsóbb típus, amit még érdemes megvenni - na és persze főleg a lakáshitelünk miatt...
160e Ft-ért vettük 2006 szeptemberében: szemre elég jó, megkímélt állapotban, 86e km-el; bár azóta többen is mondták, hogy nincs leharcolt állapotban.
- Ha csak a gépjárműadót és a KGFB-t nézzük, nagyon alacsonyak a fenntartási költségei (néhány ezer Ft/hó). Azonban az elmúlt közel 2 évben elég sokat kellett rá költeni (főleg a kora miatt): sorban mentek tönkre az eredeti alkatrészei.
- A fogyasztása tűrhető: nyáron 6-7 l/100km, télen 8-9 l/100km.
- Öreg autó: várhatóan valamely alkatrésze mindig tönkremegy. Ezt leszámítva megbízható.
- Télen pöccre indul.
- Nem nézné ki belőle az ember, de viszonylag nagy a csomagtartója.
- Egyszerű megoldásai vannak, kisebb műhelyben is javítható.
- Az alkatrészutánpótlása is megoldott és szerintem nem túl drágán.
- Hiányzik belőle az ötödik fokozat.
- Nem megy rosszul, de autópályán marad a külső sáv.
Ha megbecsüljük, meghálálja!

Hibalista

- - Tömítések cseréje a főtengelyszimmeringek kivételével, repedt hengerfej hegesztése, olajcsere: ~40e Ft.
- - Egy reggelre nem volt benne villamosság: új akku, ~8e Ft.
- - Új féktárcsák, ~30e Ft.
- - Az olaj továbbra is folyott belőle, ezért az olajgomba és a főtengely-szimmeringek is ki lettek cserélve, és egy füst alatt a vezérműszíj is - ~8e Ft, + egy hosszú hétvége apunál reggeltől estig.
- - Nem volt kézifék-hatás (de a műszakin átment előtte...): fékbetétek cseréje, fékdob-kiegyenlítés, 5e Ft + 1 nap apunál.
- - Idővel egyre nehezebben vette a sebességeket: rémálom lett a sebességváltás. Kuplungszerkezet, -tárcsa, -pedál kinyomócsapágy csere, ~30e Ft, apunál.
- - Eltörött a kipufogó, hegesztés: 4e Ft.
- - A sok bolygatásban elrepedt a hűtő, új hűtő: ~18e Ft.
- - Még mindig folyott az olaj a benzinpumpánál, új benzinpumpa: ~6e Ft.
- - Az egyik gyújtásvezeték kontakthibás lett a gyertyánál (az egyik henger nem dolgozott), új gyújtásvezetékek ~5e Ft.
- - Új generátor: ~20e Ft.
- - Új főfékhenger, fékolaj: 40e Ft.
- - Új téli és nyári gumik: 2×~25e Ft.
- - Elkezdett rohadni a baloldali küszöb.
- - És egy kicsit valahonnan még mindig folyik az olaj...

Ide hordtam szervizbe

Apu. Nagyon jól, lelkiismeretesen dolgozik, de sajnos ~150 km-re lakik tőlem: így csak azzal megyek hozzá, ami nem sürgős. Nála természetesen anyagárban és időben van a szerelés.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

18. ker. Kalász u. 8. Nagyon jó, korrekt szakember (mint apu), de profi műhellyel.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? VW Polo
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)