Luxusadó
Szöveges ítélet
Tavaly február végén átmeneti elmezavarnak (és Kedvesem unszolásának) engedve, egy aranyos fehérvári neppernek látszó fiatalembert?l, megvásároltam életem els? saját gépjárm?vét. A f? szempont a kocsi kiválasztásánál a megbízhatóság :-)) (akkor is orros) és az alacsony fenntartási költségek voltak els?sorban, valamint mivel kedvesem 50 km-re dolgozik lakóhelyünkr?l és kissé unta már a napi 4-6 óra tömeges közlekedést és friss jogosítvánnyal is rendelkezett ezért egy alapvet?en jóindulatú modellt kerestem. (A keret max 200 volt). Az NDK hattyúdala mindig is szimpatikus volt, bár és a 2T is szeretem vezetni, pedig Wartburggal tanultam meg. Tehát amint elolvadt a hó lázasan olvasgattam a használtautó.hu hirdetéseit ahol kinézve néhány szóba jöhet? darabot, kiválasztottam a jószágot.
Azóta végre nem kell gondolkoznom, mire fordíthatom megtakarított pénzem, nyeli, nyeli és csak nyeli.
A csatolt hibalistán túl vásároltam a tükör-radiál helyet téli és nyári gumikat + felnit (22e+20e+4e) a disznóvéres ülésekre huzatot 5e jobbtükröt 0,8 e (kedvesem szerint kell) két fényszóróbetétet 4e alapvet? felszerelést (háromszög EÜ doboz kötél szerszámok) 10 e ez úgy a 15e km szervizeket hozzáadva olyan 100000 Ft kiadását jelentette. (hibák nélkül!!!)
PRO
Soha nem hagyott ott sehol!!! (teljesen)
Amúgy az autó egyben van nem zörög csattog nincs szétrohadva, megy óra szerint a 130 könnyedén megvan de GPS szerint az csak 110~115 Az útfekvése stabil (bár mint említettem Wartburgoztam pártízezer kilométert) Rövidebb távon (150 km) egész kényelmes további pozitívum a nagyméret? csomagtartó. A fogyasztása is jó nyáron 5-6 l télen 6-6,8 l de ehhez meg kell jegyezni, hogy f?leg országút max 5% városi használat mellet értend?ek az értékek. Egyszer pesten 250 km alatt benyelte a teljes tankot!!!!
NEMPRO
Hosszabb utakon baromi kényelmetlen 4 emberrel még inkább. A hibalista magáért beszél…
Hibalista
- Ezek csak a legfontosabb hibák :(
- A 110 ezres tétel kedvesem egy téli megcsúszásának az eredménye ami után totál csavart bölcs?vel még hazajött a saját lábán (a bal oldala 10 cm-rel volt beljebb mint a jobb).
-
- - diódahid 10000 (ebbe a generátor felujitása is benne van bár a késöbbi akkucserét is ez alapozhatta meg)
- -kipufogó hátsó dob +csövek 9000
- -világitáskapcsolóa kezembe szétesett 1900
- -kilométer óra spirál 1095
- -kiesett a bal hátsó kerék(tengelycsere) 5000
- -termosztát 1950
- -AKKU 14999
- -Kilukadt a gumi 500
- -gyújtáskábel 2300
- -kuplung pedál (eltört) 1000
- -Karburátor(szutykos lett) 1800
- -szivató+alapjárati rendszer 8000
- -Bölcs?+hatyunyak+karoszéria 110000
- -alvázvédelem az egy éves küszöb rohad 4890
- -Vizcs?(a legalsó:() 1000
- -Hátsó fékek(a kézifék el?re nem fogott) 6000
- -Szélvéd? (k?felver?dés robbanás) 10000
- -Vezérmuszij szmeringek 8000
- -benzinszintjelz? 5000
-
Ide hordtam szervizbe
Környékbeli "varázs garázs"
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
magam
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | bármi |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |
