Keleti kényelem, négy elavult nyugati ütemmel
Szöveges ítélet
Sosem volt kétüteműm, de sikerült elkapni azt a pár boldog évet, amikor a legendás keletnémet autóipart felkarolta a Volkswagen. Egy ideig egyszerre volt a családban négyütemű trabi és varnyú is.
Első gyakran használt autóm volt, jól össze is törtem az orrát, mindjárt a közös életünk elején. Utána viszont elég gondtalan volt a használata. Városban kiválóan ment, a pillekönnyű kasznit nagyon repítette a VW Polo motor, úgy 60 km/h-ig. 110 fölött furcsa zúgások kezdődtek, ezek hamar felerősödtek, 120 fölött már csak végszükség esetén mertem használni, 130 fölé meg úgyis csak komolyabb lejtőkön ment (volna).
A vezetőülésben elférni nem volt könnyű (legalábbis a 90 kg feletti alkatommal). Ugyanakkor néha heten-nyolcan is belefértünk...
A fogyasztása magas volt, ahhoz képest, hogy milyen könnyű volt maga az autó, és hogy kímélve használtuk.
Hibalista
- Jajj, de régen volt...
- Úgy emlékszem, hogy gyújtás- és porlasztó problémák előfordultak néha. Na meg a fékek gyorsan koptak. Más, komolyabb baja nem volt.
Ide hordtam szervizbe
Spirál Autójavító Vállalat. Ilyen néven már ne nagyon keressétek...
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Wartburg 1.3, Renault Clio, Honda Civic, ... |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
