Kék villám
Szöveges ítélet
A kocsit 1994-ben vettük meg, az esköv?nkön, mondhatnám, hogy a feleségem táncolta össze az árát. A 601 Trabant után maga volt a felüdülés! Visszafogott motorhang, használható tárcsafék, volt gyorsulása, III. fokozatban, akár 100-ig is lehetett tolni neki, ha kellett - pl. el?zéskor -.
Egy nagyjavítást kellett rajta elvégeztetni, amikor Én megálltam, a mögöttem jöv? Fiatos nem. A biztosító pénzéb?l sikerült teljesen megjavítani az autót, hála az ismer?s szerel?nek. Ha jól emlékezem, 1999-ben adtuk el, mert hátul már sz?knek bizonyult, mivel ekkor érkezett a második gyerek, és ? is biztonsági gyerekülésben lett szállítva. Talán kevesen tudják, de a négyütem? Trabantokban már hátul is ki lett alakítva a biztonsági öv helye, ezért annak pótlólagos beszerelésével a gyerekülés is biztonságosan rögzíthet?!
Mivel az autó megbízható, és a német technika sokkal jobb, mint a cseh vagy az orosz (a gyártás idejében!), ezért a következ? autónk is német lett, egy Wartburg 1.3, ami szintén nem okozott csalódást.
Hibalista
- Igazán csak kopó, fogyóalkatrészeket kellett cserélnem, úgy mint olajok és sz?r?k, fékbetétek, egy féltengely porvéd? gumi, ventillátor h?gomba, gyertyák. A motor, váltó, futóm?, karosszéria hibamentesen teljesített!
Ide hordtam szervizbe
Peti Imre magánszerel?
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Én
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 kombi | Következő autója? | Wartburg 1.3 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
