jót jó áron
Szöveges ítélet
Megszabadultam a suzukimtól, mert már gyűlöltem a havi 27000 részletet + 6000 cascot, és kaptam nászajándékba a trabit. Ugyanúgy elvisz mondenhová, a felmerülő javítási költségek kis morzsácskák ahhoz képest, ami egy bankmegsegítő nyugati autó vételára és általános karbantartási költsége. Szerintem a keleti autók utolsó kiadásaiaval(trabant, wartburg, lada samara...stb) nem fürödsz be, de VIGYÉL MAGADDAL AUTÓSZERELŐT ha venni akarsz! 5000 km-enként nézesd át! De közben is vidd szerelőhöz, ha valami furát hallasz vagy érzel.Én kb 1-2 havonta viszem, kb.1-3 órára szerelőhöz, de ezt úgy veszem, hogy max 3 óra alatt keresek kb. 30000Ft-ot, ami a suzuki törlesztőrészlete+casco-trabi javítási költség. Hidd el, hírül sem fogsz annyit fizetni, mintha nyugati kocsit tartanál! És a trabit sem kell az utcán szerelni, mármint nem fog cserben hagyni! Ha óránként nem keresel 10000Ft-t, akkor nem vagy olyan gazdag, hogy megérje neked a nyugati autó, mert a keleti is elvisz ugyanoda biztonságos 90 km/h sebességgel, télen is ugyanolyan meleg van, mint a nyugatiban.
Hibalista
- Főfékhenger: 20000.- Kuplungbovden:2000.- ékszíj: 1000.- olajcsere 10 000km-enként: 4000.-, ablaktörlő: 600.-
Ide hordtam szervizbe
Szentes: Johni autószervíz: a főkékhenger
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
nem szeretném elárulni autószerelő barátom nevét, mert már így is túl sok a kuncsavtja.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | suzuki alto | Következő autója? | trabant 1.1 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
