Hálás bacilus, de akkor sem szeretem
Szöveges ítélet
Nem vagyok Trabant-hívő, ezért nem is szeretem. fogyasztása kategóriájában elég magas, 7-7,5 l/100km. kisebb javításokat kellett rajta eszközölni mikor megvettem, de a több, mint egy éves használat alatt (napi használat) egyáltalán nem kell vele foglalkoznom. Ha egyszer jól meg van csinálva, onnantól kezdve stabil autónak mondhatom. Persze, nem rally (de megy mint a golyó, végsebesség 140km/h). A kényelem viszont az igazi Trabant-feeling, tehát nem hagyja elaludni az embert a volánnál. Bosszantó az, hogy a nem motoralkatrészek sem pótolhatók a 601-esből, és alig kapni hozzá való kütyüket.
Hibalista
- megvételkor azonnali kuplungozást kellet rajta eszközölni, mivel 3 új bowdent tépett el, pár héten belül az önindító bendixe adta meg magát
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 81000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Samara | Következő autója? | Dacia Logan |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
