Ha kocsivétel előtt álsz, OLVASSSS EL!!! Elegem ebből!
Szöveges ítélet
Jó a fogyasztása persze hosszú távon városban télen 8 felett, de nyáron is 7 körül van! Mikor megy örülünk és mondjuk mostmár jó ez nem kell másik, de ez 2 hétig tart max és jön valami gond...nincs mese most ott tartunk már h eladjuk, elég volt. Vegyél trabantot nagyon jó! nekünk van 1 eladó, +1 alkatrésznek... Ha eladtuk mindenkinek azt fogom mondani menekülj ha meglátsz 1 trabantot!!!
Azért h jót is írjak róla... volt előte 601-es trabantunk majdnem 10 évig. Apu azzal járt dolgozni, aztán mikor hazajött én + tesomék mentünk éjjeli őr melóba napi min. 50 km évekig semmi baja nem volt soha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A fék volt amit időnként légteleníteni kellett időnként. Aztán valami elektromos gondja lett, eladtuk, vettünk akkor ezt a ...
A 601-es Trabantok nagyon jók, az 1.1-esek NAGYON NEM!!!
NE VEGYÉL ILYET! HA VETTÉL ADD EL MÍG NEM KÖLTESZ RÁ SOK PÉNZT! Nekünk 400.000 ft nál többe van annyiért már szebb kocsit és MEGBIHATOBBAT veszel!
Hibalista
- Még mikor faterék vették valami a szelepekkel volt, levoltak ragadva, vagy nemtom mivolt...Ukrán benzinre fogták...megcsináltaták 50 e felett volt a javítás(azért nemtom mivolt vele mert akkor még nem jártam vele és nemis érdekelt)...na de azóta járok vele és kezdem megismerni nyügeit HIHETETLEN!!! RITKA SZAR!!! Kuplung kétszer volt csinálva olyan 30-40e között volt a javítás és ez 2x!!! a gyári 1.1 kuplungbowden feszül benne nagyon! nehéz benyomni a kuplungot! - nekem nem számít edzet vagyok- de wazzeee a motorn van 1 lapos vas ami fesziti a bowdent(apujék szerelték nem értek hozzá de aszem 5 mm vastag) és vazze elhajlította azt!!! szakszerüne volt berakva a bowdent amúgy max 1 évente cserélni kell! eszi. Most 601 -es bowdent barkácsolt bele a father, és az nem feszül annyira!!! Ez talán gyogyír lehet másoknak is a kuplungra. Jah kuplung pedál lyuka :D, amibe beleakasztjuk a bowdent szétkopot, apu újra megcsin. összebarkácsolja a lukat, megerősítí h erősebb legyen mint új korában, és megint szétkopot!!! megint megcsinálta+ pót kuplung pedál hátsó ülés elé bedobb.... Hátsó lengőkar mind2 szétrohat!! Darabját bontoban 10.000 Ft 2 kellett vettünk inkább egy trabantot bontásra 35 e ért( figy. a 601-es trabi lengőkara eltér a 1.1-től). 4 gumi darabja 10.000 Ft de ezt nem kell figyelembe venni mert minden kocsira kell :) Akkor még volt AC pumpa(3600 Ft) baja hurrá, csere újra, és megint húráá megint vettünk még1 mert az AC pumpa után a meglehetet szívni a benzint a szelep fent akad vagy nyitva marad mindig és a benzin visszafolyik nem kapp üzemanyagot, ez a probléma most is fent áll ezért vettünk egy visszacsapó szelepet 1100 Ft. Az AC pumpát ha megveszitek szedjétek széjel azonnal mert forgács darabok vannak benne, nem takarítják ki gyárilag!!! Mindkét AC-ben volt, ez már saját szemmel láttam. Na most Ac pumpa kicserélve van 1 viszacsapo szelep 1 szűrő és mindig elengedi a benzint valahogy és néha megáll a tabi valamikor mennet közbe!!! Még a tank és az Szűrő között vizsgáljuk meg a csőveket h nem e ott lukas...de nemvalószínű szar eccerüen. Az ajtó alja rohad. Kellet 1 uj akksi bár ezt figy. kivül kell hagyni mert a régi régi volt... Új hűtő kellett mert régi lukas volt...ez is egyéni problem volt na meg egy 20-as. Kellene még lengéscsillapítok allá de iszonyat drágák, úgyhogy bírja ameddig bírja.
Ide hordtam szervizbe
Apu, apu, és apu majd mikor már ő is megunta a környék szerelői. Ez egy Szaa...!!!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 54235 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | passat | Következő autója? | swift, vagy ismét passat, esetleg audi 80 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (0.9/10) |
