Észre sem veszed és elhagyod a valóságot
Szöveges ítélet
Ha az ember Trabanttal jár egy igazán fontos dolog létezik:az életérzés. Amikor az M7-esen 130-al alázol kopaszodó német nagypapákat az SLK Mercijükben, vagy a Hungária körúton éjfélkor egy Alfa 147-sel kerget?zöl: úgy érzed kevesen tudnának Neked ártani a sok ártó szellem közül az árnyékvilágból. Ha meg kitavaszodik:"bassz fel egy napszemüveget, taposd a gázt a lemezig" Bár kompresszor nincs benne, de tényleg úgy szív, mint bármelyik csajod.
Nagyon lényeges kérdés az ösztönszint? igények, úgymint a szexuális élet folytatása a gépjárm?ben. Nem igaz a népdal:"télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van", hiszen télen sincs nagyon hideg, köszönhet?en a vízf?tésnek, és az ebb?l fakadó kályhának, amely búboskemence módjára sosem enged csalódást okozni képességeinket illet?en.
Néha bosszantó lehet, hogy egy-egy tavaszi özönvíz alakalmával beáznak a biztosítékok, és persze mindig az száll el, ami az ablaktörl?t felügyeli. Ilyenkor két választásunk van:1.a legközelebbi kocsmában dekkoljuk ki a zivatar végét, ez más problémákat vonhat maga után.2.Mindig tartunk magunknál egy levél biztosítékot a papírzsebkend?, fejfájáscsillapító és az ultravékony gumióvszer mellett. Bármelyikre szükségünk lehet, és tényleg elférnek a farzsebben.
Hibalista
- Konkrét meghibásodás 2 f?bb esetben fordult el?: egyszer 110000-nél a vízpumpa (15000), valamint 140000nél kormánym?vet kellett cserélni(10000).A kormánym? hibájára egyébként érdekes jelenség hívja fel a figyelmet: Magabiztos, Astragyilkolós 130-as utazótempónál egy hirtelen fékezés (pl.tömeges ráfutásos baleset közvetlenül el?ttünk) könnyen csalhat ki egy takatakatakataka-szer? hangot a kormány irányából.Persze ilyenkor ezt nem mindig halljuk meg.Talán nem erre figyelünk.
- El?fordulhatnak olyan hibák, melyek az autó alapjárati leállását eredményezik pl.piros lámpánál. Szerencsés esetben a benzinsz?r? (397 ft)elhasználódása vagy a benzincsövek elöregedése (mittudoménhányforint) a probléma, de érdemes a gyertyák, gyújtáskábelek, önindító alkotta mélységig is leásnunk, ha a probléma gyökerét akarjuk csírájában elfojtani, mint földesúr a parasztlázadást.
- Az öndító egyébként is néha rosszalkodik, dehát annyi munkát végez, igazán nem lehet rá haragudni. A rotor vagy a fedél cseréjét (1-2 e ft) egy könnyed karlegyintéssel a legközelbbi autósboltban elintézhetjük, de pl. a bendix gy?r? (mittudomén mi a rendes neve, nálunk ez) már vérz?bb sebeket ejthet a buxán.
Ide hordtam szervizbe
Az a jó, hogy a Trabantok szereléséhez rajtam kívül mindenki ért. Így hát."színház az egész világ, s színész benne minden ember".
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
