A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 1.1 "n" mint nagyon megy :D 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Diszkrét, szeretnivaló kisautó:)

Szöveges ítélet

Hazafelé mikor hoztam, üzemanyag visszajelző ledek szépen aludtak el és azt vettem észre h má sárgába vagyok!(11.5 litykát evett)mondjuk nehéz volt a lábam(karbitisztítás ü.a szűrőcsere és lábvisszavételel visszatornáztam 7 literre a fogyasztást)..Motorja hibátlan, szereti ha elforgatják a józan ész határán belül..:) azonban a váltó a leggyengébb pontja az autónak,recseg ropog,<=(típushiba)de nem aggódtam és gyorsuláson melegítve ütöttem neki 1 3.-at éshát ígyis maradt!:DD szétugrott a szinkron a váltóba...:) szal a váltóval vigyázni kell!(3 nap kőkemény meló:S) Futómű így gyári állapotban eléggé necces,még az első az elmegy ámbár eléggé az égben van az eleje de 2 rugókört kivágva segíthetünk a problémán..:) a hátulja viszont botrányosan übermeleg:DDD 50-60nál megrántva a kormányt "diszkréten" mászik keresztbe az autó...szal kell 1 kicsit gépészkedni..ültetni kell eztis!!!azért mondom mert normális közlekedésnél is zavaró h mászkál a hátulja 1 erősebb kanyarvételnél..racingolás közbe neis beszéljünk erről..:) Fékek normális használatnál elég ahoz h megfogja a szekeret sőt még 140ről is "hamar" lelassul..(fiatmotoros dobfékes trabim után ennek a féke ISTEN:DD szerény véleményem szerint jól lehet bele pakolni (már aki tud...:) Belül igényesebb jóval mint a 2T trabi ebbe már van egész jó fűtés hátul kicsit szűkösebb mint a 2T trabiba a fejtámlás ülések miatt.Első autónak nagyon ajánlom,meglehet rajta tanulni vezetni,madarastecsóba elugrani vele 2. autóként hibátlan:D Fiataloknak tudom nagyon ajánlani mert viszonylag olcsón fenntlehet tartani éshát törés esetén olcsók hozzá az elemek!Vásárlásakor figyeljünk nagyon a hattyúnyakra és a küszöbökre hogy nem rohadnak-e!(hihetetlen de találni ilyet..):D
Szóval ha rendeltetés szerűen van használva a szekér akkor nagyon sokáig elmennek ezek a kis jószágok!!:) NAGYON JÓ TUNINGALAP!!

Hibalista

- Volt 1-2 dolog pl kuplungbowden,gázbowden,önindító, vízpumpa, meg elfosta magát a hűtő....féktárcsát kellett még cserélnem aztán ennyi..

Ide hordtam szervizbe

SUFNI!!!!:)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 s (fiat motoros) Következő autója? Trabant forever!!!!:)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)